جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برگزاری رزمایش ولایت در سه ماهه پایانی ۹۴

پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 459194
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما باید عرصه دریاها را رصد و پایش کنیم و توان رزمی مان را آنقدر بالا ببریم که در مقابل هر تهدید آماده باشیم و هر متجاوز و تهدید کننده ای را پشیمان کنیم.
به گزارش جهان، امیر دریادار سیاری نیروی دریایی ارتش صبح امروز (پنجشنبه ۱۲ آذر) با حضور در برنامه پیشخوان خبر شبکه خبر، با بیان اینکه نیروی راهبردی بودن ویژگی های خاص خود را دارد اظهار داشت: ما می خواهیم بنا به درخواست مقام معظم رهبری، نیروی دریایی در شان ملت ایران داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف اقدامات مهمی را باید انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه مهمترین رویکرد نیروی دریایی ارتش ساخت عقبه نیروی دریایی است عنوان کرد:برای این کار برنامه اول ما آموزش و تربیت نیروی انسانی مومن، متعهد، متخصص، چابک و مخلص است و در وهله دوم بروزرسانی و نوسازی تجهیزات قرار دارد.

امیر سیاری همچنین تاکید کرد: نیروی دریایی به صورت کلی تجهیزات محور است و این تجهیزات محور بودن دلیل سختی و حساسیت کار در دریاهاست.

فرمانده نیروی دریای ارتش در ادامه گفت:سی و هفتمین ناوگروه ما که اخیرا به سمت آبهای آزاد جهان حرکت کرد نیز در راستای اولویت های ما که حضور در آبهای آزاد است می باشد.

وی گفت: ما باید عرصه دریاها را رصد و پایش کنیم و توان رزمی مان را آنقدر بالا ببریم که در مقابل هر تهدید آماده باشیم و هر متجاوز و تهدید کننده ای را پشیمان کنیم.

امیر سیاری با بیان اینکه ما در ده روز گذشته چندین مورد الحاق تجهیزات به نیروی دریایی ارتش داشتیم افزود: نیروی دریایی ارتش می تواند همه تجهیزاتش را به روز و بومی کند و به بهترین نحو مورد استفاده قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه اکنون مطمئنا تجهیزات ما کمتر از دیگران نیست اظهار داشت:بالگردهای ما توانایی پرواز روی آب را دارند و مدت پرواز آنها نیز زیاد است و باید این را بگویم که در هوای بالای دریا، نیروی دریایی ارتش با انواع بالگرد و هواپیما امنیت کاملی را ایجاد کرده است.

امیر سیاری در پایان با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش در طول سال رزمایش های تخصصی و متعددی دارد خاطرنشان کرد: امسال نیز در سه ماهه پایانی سال رزمایش ولایت ۹۴ را برگزار می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *