جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تحریم ایران توسط ۳۰ ایالت آمریکا

پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 459160
۳۰ ایالت آمریکا به دنبال ادامه تحریم‌های اقتصادی علیه ایران و ممانعت از تجارت شرکت‌های فعال در حوزه خود با تهران هستند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از تایمز اسرائیل خبر داد، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری و سناتور جمهوریخواه مارک روبیو از ایالت فلوریدا در کنار سناتور مارک کرک و جو مانچین روز سه‌شنبه قطعنامه‌ای را در راستای ادامه تحریم‌های تجاری ایران ارائه کردند.

در کنار برنامه جامع مشترک اقدام و طبق توافق هسته‌ای به دست آمده در ماه جولای، این قطعنامه به بخش ۲۰۱۰ تحریم‌های جامع ایران اشاره می‌کند که شامل قانون مسئولیت و محروم سازی است که طبق آن ایالت‌ها و دولت‌های محلی اجازه خواهند داشت از سرمایه‌گذاری دارایی‌های ایالتی یا دولت محلی در ایران امتناع کنند.

۳۰ ایالت و همچنین حوزه کلمبیا تحریم‌های مربوط به محروم سازی ایران را اجرا کرده‌اند و ۱۱ ایالت از آنها نیز درحال تدوین قوانینی هستند تا مانع از تجارت شرکت‌های فعال در حوزه خود با ایران شوند.

سناتور مانچین در این باره گفت: ایران بزرگترین حامی تروریسم است و ما باید از تمام قدرت خود برای اطمینان از این مسئله استفاده کنیم که ایران قادر به استفاده از پول بدست آمده از توافق هسته‌ای برای ادامه اقدامات تروریستی خود نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *