پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اسامی ۷ جان‌باخته سقوط مینی‌بوس‌

چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 459095
مدیرکل پزشک قانونی مازندران با اسامی هفت جان‌باخته حادثه سقوط مینی‌بوس زائران مازندرانی در جاده هراز گفت: هنوز خبری از مفقودان حادثه رانندگی محور هراز نیست.
به گزارش جهان، علی‌‌ عباسی دقایقی قبل در گفت‌وگو‌ با  فارس با اعلام ‌اسامی ‌هفت جان‌‌باخته حادثه سقوط مینی‌بوس ‌در محور مواصلاتی هراز ‌افزود: همگی جان‌باختگان این حادثه مرد بودند.
 
مدیرکل پزشک قانونی مازندران با اشاره به جان‌باختگان این سانحه رانندگی یادآور شد: محمد کاظمی، پرویز نیک‌زاد، داود تقوی، شمس‌الله نیک‌زاد، مهدی‌ نیک‌زاد و حسن آغاسی‌پور تعداد 6 جان باخته این حادثه بودند که به پزشکی قانون منتقل شدند.
 
این مسئول تصریح کرد: همچنین مهران زابلی دیگر مسافر کربلا که در این حادثه مصدوم شده بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
 
عباسی ادامه داد: به علت شرایط کوهستانی محل حادثه عوامل امدادی هنوز پیکر یک جان‌باخته را نتوانسته‌اند بیرون بیاورند.
 
وی با بیان اینکه هنوز وضعیت 5 مسافر مفقود شده این حادثه رانندگی مشخص نیست، گفت‌: پنج مصدوم دیگر نیز برای مدوا به بیمارستان 17 شهریور آمل و دیگر مراکز درمانی منتقل شده‌اند.
 
مدیرکل پزشک قانونی مازندران گفت: هم‌اکنون عوامل امداد و نجات‌ اورژانس 115، اورژانس هوایی آمل، پلیس‌راه، راهداری، جمعیت هلال‌احمر و سازمان آتش‌نشانی در حال یافتن مفقودان این حادثه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *