سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۳

خیر گمنام تهرانی سنگ تمام گذاشت

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 458925
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز گفت: یک خیر ناشناس با واریز مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ۲۱ زندانی زن را آزاد کرد.
به گزارش جهان، محسن نصیری در گفتگو با مهر با اشاره به اقدام خداپسندانه یک خبر ناشناس در ایام اربعین حسینی(ع) گفت: این خیر تهرانی با واسطه یکی از فرزندان شهدای بزرگ دوران دفاع مقدس مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به انجمن حمایت زندانیان مرکز واریز کرد تا زمینه آزادی تعدادی از زندانیان فراهم شود.
 
وی افزود: این خیر درخواست کرده بود با این پول زندانیان زن دارای فرزند که به دلیل بدهی مالی در زندان هستند آزاد شوند که ۲۱ زندانی زن امروز آزاد شده و به جمع خانواده پیوستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
Estonia
باید گفت «کثرالله امثالهم» خدا تعداد چنین انسانهایی را زیاد کناد.به نوبه ی خود بسیار خشنود شدم و برای این انسان دعا کردم.
خدا در دنیا و آخرت هزار هزار جزای خیر دهد
علیرضا
خوبه که بعضی از مسوولین این خبرها رو بخونن شاید شاید شاید شرمنده بشن. خیلی بده دولت هیچ کاری نکنه ولی مردم..... کجایند منادیان عدالت