جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۶
۱۹۳
در آستانه اربعین حسینی؛

تهاجم بی‌شرمانه زیباکلام و روزنامه اصلاح‌طلب به اربعین و عاشورا

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 458895
نمی‌دانم اصرار برایرانی نشان دادن و ایرانی کردن محرم و عاشورا و پیوند زدن آن با تشیع چقدر از نظر تاریخی درست است ...
تهاجم بی‌شرمانه زیباکلام و روزنامه اصلاح‌طلب به اربعین و عاشورا
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، «نمی‌دانم اصرار برایرانی نشان دادن و ایرانی کردن محرم و عاشورا و پیوند زدن آن با تشیع چقدر از نظر تاریخی درست است. جدای از آنکه چنین پیوندی از نظر تاریخی محل اشکال است و از منظرافزایش اختلاف میان شیعه و سنی هم عمل درستی نیست ... مشکل «ایرانیزه» کردن محرم و عاشورا به کنار، چند سالی است که شاهد به‌راه افتادن سنت رفتن پیاده به کربلا در اربعین شده‌ایم. سنتی که صداوسيماي‌ماهم اصرارو تبلیغات زیادی برای آن به‌راه انداخته‌اند وتلاش مي‌شود تا هرچه بیشتر بر تعداد زوار اربعین افزوده شود.»

آنچه خواندید بخشی از اظهارنظر یک فرد غیرمسلمان و بهایی و یا بخشی از یادداشت یک رسانه‌ی ضد انقلابی با داعیه و پرچم مخالفت با اسلام نیست. این بخشی از یادداشت روزنامه‌ی اصلاح‌طلب قانون به قلم صادق زیباکلام است. روزنامه‌ای که ظاهرا هیچ ادعایی در مبارزه با نمادهای مذهبی مردم ایران ندارد اما روند طی شده در این نشریه نشان از «نفوذ» جریانی خطرناک و تجدیدنظرطلب در ارکان آن دارد.

نویسنده‌ی این روزنامه همصدا با وهابیون تکفیری تلاش دارد با وصل کردن شور حسینی مردم ایران به «حکومت صفوی»؛ اعتبار این شور و شعور عاشورایی را به زیر سوال برده و راهپیمایی بی‌نظیر اربعین را کاری بیهوده معرفی کند آنجا که می‌نویسد: «محرم و عاشورا از زمان صفویه بود که یک شور و حال دیگری پیدا کرد.» از طرفی این روزنامه با مغالطه‌ای کثیف، سعی می‌کند تا مراسم پرشکوه عاشورا و اربعین حسینی را اقدامی علیه اهل سنت تعریف کند تا بهانه‌ای برای ابراز بغض و کینه‌ نسبت به این مانور قدرت عظیم بیابد. در حالی که وصل کردن اهل سنت مخصوصا سنی‌های ایران به جنایتکاران خونخواری مانند یزید ملعون و معاویه، بی‌شک بزرگترین ظلمی است که می‌تواند درحق آنان صورت گیرد چراکه تاریخ نشان می‌دهد اهل سنت حقیقی که تقریبا قریب به اتفاق بدنه‌ی مذاهب چهارگانه‌ی ایشان را در برمی‌گیرد، اگر بیش از شیعیان به اهل بیت پیامبر (ص) مخصوصا سید و سرور جوانان بهشت امام حسین (علیه‌السلام)؛ عشق نورزند، قطعا عشقشان کمتر از شیعیان نیست.

نویسنده‌ی تجدیدنظرطلب و تندروی این روزنامه یا آنقدر ناآگاه است که نمی‌داند تعدادی از مدیحه سرایان حادثه‌ی عظیم و بی‌‎مانند کربلا، سنی مذهب بوده‌اند و یا ماموریت محول شده از سوی اتاق‌های فکر ناتوی فرهنگی، او را واداشته که همچون کبک سر به زیر برف کرده و خود را به ناآگاهی بزند. البته شکی نیست که نویسندگان و مسئولین این روزنامه‌ی هتاک به خود زحمت نخواهند داد که نگاهی به مانور عظیم اربعین بیندازند تا ببیند که چه تعداد از اهل سنت عراق و ایران و سایر کشورهای مسلمان، رنج این پیاده‌روی عظیم را به جان می‌خرند و فارغ از تفرقه‌افکنی ماموران قلم به مزد استکبار جهانی، جلوه‌ای از اتحاد حول محور اهل بیت پیامبر می‌آفرینند.

صفحات تاریخ سرشار است از خشم آمیخته به هراس طاغوتیان و دوستداران طاغوت از عزای حسین. عزایی که به گفته‌ی شهید مطهری، خون جوشان امام شهید آزادگان عالم را در رگ‌های جامعه به جوشش درآورده و آنان را در برابر ظلم‌پذیری و ذلت بیمه می‌کند. پس چرا نباید قلم به مزدان وابسته به نظام طاغوت به هراس بیفتند از جامعه‌ای که با هر قدم که در مسیر کربلا برمی‌دارد، درجه‌ای به شعور ذلت‌ناپذیریش افزوده می‌شود و جامعه‌ای که ذلت‌پذیر نباشد محیط مناسبی برای انگل‌های مزدور نظام سلطه نیست.

رسانه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی البته ید طولایی در حمله به مقدسات مذهبی مردم ایران دارند. حافظه‌ی ملت ایران فراموش نخواهد کرد دوران سیاه دولت اصلاحات را که در میان هرج و مرج ایجاد شده توسط روزنامه‌های زنجیره‌ای برخی هوای «راهپیمایی علیه خدا» به جرم «فتنه‌گر بودن خدا» را در سر می‌پروراندند و عده‌ای چنین تیتر می‌زدند که «کشته شدن امام حسین نتیجه‌ی طبیعی خشونت جدش رسول خدا در بدر و احد بوده است»!

گروهی از این جماعت معتقد بودند «امروز خدا در جامعه هيچ كاره است.»، عده‌ای «مظاهر ديني چون حجاب و حياي زنان» را «نماد عقب افتادگي» می‌نامیدند و برخی جوانانی که به مسجد می‌روند را «روانی» لقب می‌دادند.

اقدام شنیع و مشمئزکننده‌ی اخیر روزنامه‌ی قانون در توهین کم‌سابقه به عزاداری حسینی؛ اگرچه تاسف‌بار بوده و قلب و روح آزادگان جهان را به درد می‌آورد، اما از سوی دیگر افشا کننده‌ی ماهیت حقیقی تجدیدنظرطلبان پنهان شده در زیر نقاب اصلاح‌طلبی نیز هست تا افکار عمومی فراموش نکنند که این جماعت همان تفکری را نمایندگی می‌کنند که کمتر از دو دهه‌ی پیش، در قلب ام‌القرای جهان اسلام در روزنامه‌هایشان «تفكر شيعه گري را موجب انحطاط مملكت ما و مانعي براي دموكراسي» می‌دانستند. بنابراین عجیب نیست اگر اخلاف مزدور آنان نیز امروز از راهپیمایی غرورآفرین اربعین حسینی چنان به خشم بیایند که تصمیم بگیرند به هر نحو ممکن ذره‌ای از این شور الهی بکاهند. چرا که آنان بنابه اظهارات تئوریسین‌شان که سال‌هاست در آغوش روباه پیر جاخوش کرده عقیده دارند: «فرهنگ شهادت، خشونت آفرين است.»
https://jahannews.com/vdcgy79tnak9n74.rpra.html
jahannews.com/vdcgy79tnak9n74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از مجموع کل زائرین اربعین کلا سهم ایران طبق آمار وزارت کشور یک و نیم میلیون زائر بوده است بقیه زوار عراقی و عده خیلی کمی هم شیعیان بقیه کشور ها هستند .
مدت هاست می گویم افسادطلبان.
آقای زیباکلام که تکلیفش معلومه. کلامهای زیباش نشان از خودشیفتگی و خودبرتربینی داره. اون قانون یارانه بگیر و عزیز کرده دولت تدبیر رو بگید که تاسیس شده تا نگذاره شعار "همدلی و همزبانی ملت و دولت" رهبر عزیز به سرانجام برسه.
محمد
نویسنده این نقد هم از توهین و تهمت کم نگذاشته !
مطالعه کن زیباکلام کم سواد
Iran, Islamic Republic of
ای بابا
راهپیمایی اربعین همیشه در عراق بود تا زمان عمرالبکر و حزب بعث که مانع شد.
بعد از سرنگونی صدام دوباره راه افتاد و ما ایرانی ها هم برای شرکت در آن حضور پیدا کردیم.

کاش جناب زیباکلام یه خورده مطالعه کنند. به اندازه یه دانشجوی متوسط.....
Iran, Islamic Republic of
واقعا راست گفت حسن عباسی. بابا تو که نمی تونی دو کلمه انگلیسی صحبت کنی بهتره بری ...
احسنت ،این اقا که مدرکش رو خارج از کشور گرفته نمیتونه یه کلمه انگلیسی صحبت کنه،الان دارم به حرف های استاد رحیمی میرسم که گفتن ایرانی ها رو اون ور چیزی یادشون نمیدن و مدرک الکی بهشون میدن تا بیان ایران،و ایران پیشرفت نکنه و خوب ها رو نگه میدارن....اما این....کلام از اوناست مدرک مفت بهش دادند....
آقای همه چیزدان (زیاد کلام) اربابان تا حالا نگفتن در مورد چیزایی مثل ۱۷۰۰ تن سیب زمینی و کرسنت ومشکلات مردم غیر از تهران (البته اگه اونارو مردم حساب میکنن) و... فرمایش بفرمایی؟
جا مانده
این منتقم دم الحسین
United States
این روزنامه ی قانون دیگه داره پاشو بیشتر از گلیمش دراز میکنه . اگه مسئولان نمیتونن برخور کنن بگن تا خود مردم برخورد کنند
مسولان بهشون پول میدن تا این کارها انجام بدن
اسفندیار
فقط احمدی نژاد
اگر ميخواهيد بفهميد چقدر آمريكا و اسراييل از اين راهپيمايي مردمي اربعين دارند ميسوزند توجه به همين چند جمله از طرف پياده نظام داخلي و مفلسشان كافي است.
تا كور شود هر آنكه نتواند ديد!
شما هم ميتونيد از ميدان ونك تا سعادت آباد در يوم الكدخدا (چهار جولاي) براي اربابتون اوباما راهپيمايي كنيد. سانديس هم بدين تا بيشتر بيان ملت دلداده!
احسنت
ساندیس در تخصص شما دلواپس هاست
خوردن ساندیس شرف دارد به چامیدن بیت المال عربستان و پول مالیات مردم امریکا!دلواپس بودن شرف دارد به مزدوری برای قلمرانان نوکر امریکا
مجتبی
عزیزم چنان زدی کلا یک ونیم میلیون مثل اینکه معنی میلیون رو نمیدونی؟!

.
Romania
نسبت به کل جمعیت بیست میلیونی حدود ۷ درصد میشه
نه آقا مجتبی تو معنی عشق و ارادت به مولایمان را نمیدانی
مجتبی
عزیزم
منظور بنده هم همین بوده
متاسفانه جهان نصفشو سانسورید
Romania
بیسواد تویی که از فهم کلامش عاجزی
رضا
Iran, Islamic Republic of
هموطن عزیز آقای زیبا کلام فکر می کنم اگر بعد از مشاهده میدانی این واقعه عظیم قرن و این حرکت خروشان مسلمانان اظهار نظر می کردید کارشناسی شده تر بود و به نظر حقیر به خطا نمی رفتید
خواهشا برای درک درستر از واقعیت یکبار بصورت آزمایشی این مراسم را از نزدیک ببینید.
زیباکلام
زیبا کلام: من اصلا نمی دوستم چه تعداد ایرانی هستند چه تعدا عراقی چه تعداد از بقیه کشورها. پس عراقیزه نکنیم!!!!
Iran, Islamic Republic of
پیاده روی به کربلا یه سنت من درآورد هست که متاسفانه درچندسال اخیر ایجاد شده است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
حالا جای 3میلیون نفر ده مبلیون نفر برن که چی؟یعنی میرن صنعت وتکنولوژی میارن!؟4تاباکس سیگار برای خرج توراه بیشتر که نیست.عشق حسین تودله نه توراه.
ذاتت خرابه
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
هر چیز به جای خود. ارادت به امام حسین(ع) چه ربطی به وارد کردن صنعت و تکنولوژی داره؟؟؟؟
برای صنعت و تکنولوژی باید همت کرد، آستینها را بالا زد و تلاش کرد. به دستان کدخدا نباید چشم دوخت
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
جالب اینه که این مدعیان از سفرهای آنتالیا، ارمنستان، تایلند و ... که عموما جهت تفریح و فساد انجام می شود، هیچ حرفی نمی زنند. این سفرها هم سست شدن بنیان خانواده و ترویج فساد را به همراه دارند و هم خروج ارز
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
به دلیل شکستهای زیاد داعش، این آقا با این کلامش در صدد ایجاد حساسیت در دولت عراق و موضع گیری دولت عراق علیه ایرانه تا دولت عراق همکاری با ایران را قطع کنه و جبهه مقاومت تضعیف بشه
علی
معلوم نیست چه کسی این عمو را استاد دانشگاه کرده؟! آنقدر گاف می دهد که از یک بی سواد هم بر نمی آید.
یوسف
Iran, Islamic Republic of
غیر از مباحث دینی در سایر مباحث عیبی نداره این به اصطلاح استاد اظهار نظر کنه که موجب انبساط خاطر میشه. ایشون تو رشته تخصصی شان هم حرفی برای گفتن نداره چه رسد به مباحث فوق تخصصی. در کل آدم بیسواد و پیاده ای است.
ایشون بعد از مدتی که شیمی تلمذفرمودند...و ارشد شیمی گرفتند تازه یادشون افتاد باید استاد علوم سیاسی بشه بعد هم تو دوران سردار! سازندگی با فشار به رییس دانشگاه و وزارت علوم از شیمی جهش فرمودند به یک گرایش بی معنایی از علوم سیاسی به نام صلح شناسی و تشریف بردند ام القرای انگلوفیلها، بریتانیای کفیر وبعد بازگشت شکوهمندانه ای که ایشان رو با کوله باری از فرمولهای شیمی به استاد مسلم سیاست تبدیل شدند تا به ادای دین به سردار ! سازندگی و بریتانیای کفیر بپردازند...
من فکر میکردم که دکتری علوم سیاسی ش افتخاری بوده؟؟؟!!همین بوده دیگه نه!!!چون مبارز بوده خدای نکرده اول انقلاب مبارزاتش باعث شده استاد بشه!!!
در لشکر کوران یک چشم سردار است
حقگو
ایشان بر خلاف نامش نه صادق است و نه کلام زیبایی دارد
مجتبی
دست خودش نیست !دستور از سفارت فخیمه به نوکر حلقه به گوش امده
واین مهره ی سوخته قبل از انتخابات باید قربانی شود

...
دولت تدبیر و امید!
Romania
سلامی هم بکنیم به هیأت نظارت بر مطبوعات که فقط منتظر است با رسانه های اصولگرا برخورد کند. جالب است که دبیرش هم ظاهرا اصولگراست.

بینیم با این روزنامه هتاک چه می کنید
United Kingdom
سلام عزیز ، خب یه سر به سایتهای مریوطه بزنید ، کم نیستن
Romania
به این میگن اشک تمساح
حبیب
مدعی العموم برخورد کند با این فرد
بپیوندید به پویش مردمی صدا کردن اصلاح طلبان به نام واقعی شان افسادطلبان در هر کوی و برزن و جمعی.
Iran, Islamic Republic of
ای کاش برای نقد بهتر ابتدا کل مقاله را میگذاشتید و بعد تقد میکردید.
قابل توجه شما این متن خودشم طولانی!
یکفر به الله یومن به طاغوت
Iran, Islamic Republic of
علیرغم این که برخی حرف های آقای زیباکلام رو نمی پسندم ولی ادعایی که مطرح کردند مبنی بر اصرار بر ایرانی بودن پیاده روی اربعین کاملا درسته
Iran, Islamic Republic of
وقتی رهبر این مملکت آرزوش اینه که ای کاش با این جمعیت همراه بود این حرفها چه معنی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
می شود دلایل تان را هم بفرمایید البته اگر دلایل تان از جنس دلایل زیباکلامی نیست
Iran, Islamic Republic of
ایرانی بودن پیاده روی اربعین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!خدا یه کم عقل بده............... جمعیت میلیونی عراقی ها که خیلی وقته این پیاده روی را انجام میدهند وایرانی ها هم دراین چند سال همراهی میکنند
1.5تقسیم بر25میشه 6%.این یعنی ایرانی بودن پیاده روی
علی
Finland
با عرض سلام و تسلیت ایام : کسانی که به خدا , دین و پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله , مذهب و ائمه معصومین علیهم السلام , بخواهند لباس نژادی , محلی , قبیله ای و جغرافیایی بپوشانند , خواسته و نا خواسته دشمن مقدسات هستند , اما اینکه جمعیتی از نژادی , قبیله ای و یا جغرافیای خاصی عشق
و ارادت خود را به مقدسات مومنانه , بروز جامع تر و کامل تری بدهند , دلیلی بر مصادره و محدود کردن آن مقدسات به خود نیست بلکه دلیلی بر فهم و دلدادگی بیشتر به ایمان ها و باورهای آن جمعیت است که خود نشانی از افتخار است , لذا گاهی عناصری به ظاهر از درون با شیوه های پوسیده مبارزه منفی به قصد زدن اصل مقدسات , شیوه های زیبا و عزت آفرین تعظیم و تکریم مقدسات را مورد هجمه ناجوانمردانه قرار می دهند , که این ترفندهای شیطان صفتانه نباید ما را نسبت به راه مقدس و دشمن شکنانه امان دچار کوچکترین تردیدی نماید . انشاالله با دعای منتقم خون به ناحق ریخته شده فاجعه مصیبت بار کربلا امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
Romania
برادر عزیز! فتنه یعنی برای یک موضوع بلا وجه و بی اثر ، دست انداز درست کردن و عامل اصطکاک و درگیری شدن. به امام حسین قسم اگر زمان رضا شاه بود، این آقا نه تنها جرات و جنم این هتاکی ها و بی ادبی ها رو نداشت، بلکه کارش تا لیسیدن پوتین شاه آن هم در انظار عمومی برای زنده ماندن و تفقدی دریافت کردن می کشید. فاحشه ی سیاسی که می گویند...
هر فردی به اسلام اعتقاد داره فراتر از نژاد و قوم و ملیت فکر میکنه و موضع میگیره !خود زائران اربعین حول محور عشق به حسین(ع) به این حرکت پیوستند و بین شیعه و سنی و عرب و عجم فرقی نمیبینند!خیلی از برادران عراقی که پذیرای زائران امام حسین هستند از اهل سنت عراق تشریف دارند !ایرانیزه کردن مقولات تنها از ملی گرایانی سر میزنه که به دروغ ادعای وطنپرستی دارند و شعار نه غزه نه لبنان مبنای جهت گیری اونهاست!
خاک بر سر بی غیرتشون.
با سلام ... فکرنميکنم دولت فخيمه و در راس اون وزارت به اصطلاح ارشاد هيچ عکس العملي نشون بده ... متاسفيم که اينطوري با همه اعتقادات بازي ميشه و دين مردم مسموم به انواع هتاکي ها در دوره روحاني مچکريم هست.... البته وقتي رئيس دولت دست به تحريف عاشورا ميزنه و امام حسين رو مذاکره کننده با دشمن معرفي ميکنه اين نوشته ها ديگه چيز عجيبي نيست .... همه در راستاي رسيدن به امريکاي عزيزشون هستند
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک
me
یکی نیس بگه بی سواد توبورو یه ذره درباره جایزه صلح نوبل بخون...هنوز فکرش میکنم میگم یعنی این اروپایی ها الان چه فکری درباره مردم ایران میکنن...
4 تا لیبرال که رفتن خارج درس خوندن..و قتشونو تلف کردن..اومدن ادعا روشنفکری میکنن...
چرا کسی دهن این شیفته شیطان بزرگ رو گل نمی گیره هردفعه دهنش باز می شه بوی تعفن حرف های مزخرفش جامعه رو آزارمی ده
من فکر میکنم بوی ... مثل تو اکثریت مردم ایران و آزار میده.
تاسوعای باشکوه زنجان
بوی تخطئه شور همراه با شعور مردم چی ؟ بوی ذلت ، بوی وادادگی ، بوی زیرآبزنی حرفه ای و نا جوانمردانه مکتب و مذهب ، بنظرت اینا بوی گند نمیده ؟ جمعیت چند ده میلیونی عزاداران عاقل حسین ع رو آزار نمی ده ؟
شما اصلا فکر هم میکنی؟!؟
ضربه ای که انقلاب عظیم و عزیز از خودفروختگان داخلی خورده از دشمن مسلح خارجی نخورده.
مجتبی
هیچ ضربه نخورده
اتفاقا اینا دارن میسوزن
اسلام علیک یا ابا عبدالله
فرزند شهید
بسم رب الشهدا و الصدیقین
آقای زیبا کلام با سلام
مردم ما هنوز اتفاقات عاشورای سال ۱۳۸۸ را از یاد نبرده اند، چرا اتفاقات محرم اون سال رو اینطوری نقد و تحلیل نکردی؟ اگر جریان ۹ دی اتفاق نیفتاده بود، و فتنه گران و غوغا سالاران انحراف در محرم آن سال به اهداف ضد انقلابیشون می رسیدند، الان شما ضمن تقدیر از فتنه گران ممکن بود از آن وقایع به عنوان حماسه یاد کنید!
نه جونم به کوری چشم دشمنان
امسال حتی اهل سنت بلوچستان هم کاروان راهپیمایی اربعین راه انداختند،
آقای زیبا کلام چون شما همه چیزو سیاسی می بینی فکر می کنی راهپیمایی اربعین هم سیاسیه و چون در آستانه انتخابات هستیم و این راهپیمایی رو به نفع رقبای سیاسی خودت فرض کردی این طور به تکاپو افتادی. نه جونم، اربعین متعلق به هیچ گروه خاصی نیست، اگه سعادت داشتی الان خودت هم بین زائرهای امام حسین بودی.
به قول خودت
ایام به کام باد
محمد
زیاد ناراحت نباشید گر چه جای ناراحتی بسیار است ولی بقول معروف کی شود دریا به پوز سگ نجس
آقاي سياه كلام نكند تو هم داعشي هستي كا كا
وجود زیبا کلام نعمتی است برای کسانی که بصیرت دارند . چون قبل از اینکه اخبار بی بی سی را گوش کنند یا صدای آمریکا را ببینند میفهمند دشمنان به چه می اندیشند چه اهدافی دارند و دغدغه هایشان چیست تا همانها یی را که دشمن هراس دارد با شدت بیشتری پیگیری کنند .
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر! شما اگه تو هر زمینه ای صحبت نکنی اتفاقی میافته؟
یه خورده به زندگیت برس برادر. خوب نیست تو هر مساله ای که در تخصصت نیست اظهار نظر میکنی. بس کن دیگه برادر من به مقدسات مردم چیکار داری؟؟؟
علی
با دستگاه اباعبدالله نمیشه در افتاد . این شخصی که شهوت کلام در اوغوغا میکنه انشاء الله بزودی سیلشو میخوره. ووچقدر این وزارت بی فرهنگ و غیر اسلامییست
بصير
هر که با آل علي (ع) در افتاد ور افتاد........
حرف روحاني مرجع ضميرشو پيدا كرد. قراره روزنامه قانون بسته بشه؟ ما يكي دو روز قبلش با نگاه به سايت شما كشف كرديم
دزدها دزدی نکنند تا دیگران رسوایشان نکنند
روزنامه قانون باید به خاطر هتاکی به دین بسته شود، نه حرف کسی. خودت را به نفهمی نزن نادان.
احتمال اینکه زیبا کلام در اینده ... شود کاملا متصور است
Spain
دليل اين افكار و صحبت هاي امثال زيباكلام را بايد از ... آنها جستجو كرد.
Spain
اصلا كسي اصرار بر ايراني بودن يا ايراني كردن اربعين نداشته و ندارد. اين توهم و اوهامي است كه از ذهن بيمار عده اي دين به دنيا فروش و كساني كه كمترين غيرت ديني دارند و يا حتي ندارند خطور مي كند.
امثال اين آقا براي اينكه هراز چند گاهي مورد توجه قرار گرفته و بقولي اظهار فضلي كرده باشند هرچه دلشان ميخوااهد مي گويند.
یک کلامی هست که بینمون رایج شده -یک کلمه هم از مادر عروس بشنویم!- من فکر می کنم از ازل اینا برای شخص آقای زیباکلام ساختند
کلا در هر زمینه ای اعم از مسایل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، مذهبی، صنعتی، هسته ای، جامعه شناسی، روان شناسی، تایخ، جغرافیا، پزشکی ... مخلص کلام در هر زمینه ای از علوم شناخته شده و علوم ناشناخته باید یک پاراگراف باز برای آقازیباکلام باز کنند تا همه را از نظرشون شاد کنند.
Iran, Islamic Republic of
بخشي از نفوذ صورت گرفته و داره كار خودشو ميكنه.امثال زيباكلام كسيه كه ما سالهاست داريم حرفهاي منحرف كننده ازش ميشنويم.چرا اينطور رهاست اين فرد؟پس تشويش اذهان عمومي به چي ميگن؟اين آدم اصلا ذهنش خرابه .كسي كه رضاخان خبيث رو آدم مثبتي ميدونه ،كسي كه ماهيت انقلاب رو استكبارستيزي نميدونه،كسي كه اينطور بيشرمانه به حركت ميليونها زائر توهين ميكنه درحالي كه رهبر انقلاب آرزوي همراهي با اونهارو داره،آيا بايد آزاد باشه تا هر غلطي دلش مي خواد بكنه؟از قوه قضاييه شديدا درخواست پيگيري و مجازات اين افراد خبيث و نفوذي رو داريم.
نوکر بی جیره و مواجب را که کاریش ندارند
این آقا را تو بیابون ولش کنی از آمریکا تعریف میکنه از اسلام و تشیع و انقلاب بد میگه
سخن از یکی از ائمه است که : از نشانه های نادانی جدال با نادانان است.
حالا مشکل از ماست که هی حرفای بی سر و ته این آقا را باز نشر می کنیم و سرش بحث میکنیم برای این که مثلا اصلاح طلب ها را بکوبونیم.
حالا کار اونا چیه نشستند و یک آدم ... را که جزو جایی حساب نمیشه را انداختند وسط تا حرف دلشون را بزنه و این قدر ... که دون شان همه است که باهاش برخورد کنند. ته ته اش هم اگر کسی باهاش برخورد کنه خیلی راحت منکر میشند میگند "ما و این" اصلا کلاس کار ما با این نمی خوره!!
ولی
جوش نیار
نفوذ موقعی صورت گرفت که خزانه را خالی کردید
شما هم دنبال پیراهن عثمان میگردید . والله به کسی توهین نکردند . نظرشون گفتند . منم تو مردم خیلیا دیدم مخالف این پیاده روی بودن.
مردم بی بی سی؟
کسی که مخالف عمل مستحب پیاده روی اربعین است، بی لیاقتی است که بوی بهشت را نمی فهمد. چنین کسانی باید افکار پوچشان را فقط برای خودشان نگه دارند. علنی کردن عقاید انحرافی، توهین به ارزش های الهی است..
پس لطفا بین خودتون و در حوزه بی خدایی خودتون اظهار فضل کنید !باور کنید گاهی سکوت در مورد اعتقاداتی که باهاش از دم بیگانه اید نشانه شعوره!
کسی نیست شما جماعت نه غزه نه لبنان رو نشناسه!
محمد
مثلی معروف می گوید
به کچل می گویند زلفعلی
به سخنان زشت این آدم می گویند زیبا کلام
مسیح
عاشق نشدی زاهد، دیوانه چه می دانی؟
در شعله نرقصیدی، پروانه چه می دانی؟
لبریز می غمها، شد ساغر جان من
خندیدی و بگذشتی، پیمانه چه می دانی؟
یک سلسله دیوانه، افسون نگاه او
ای غافل از آن جادو، افسانه چه می دانی؟
من مست می عشقم، بس توبه که بشکستم
راهم مزن ای عابد، میخانه چه می دانی؟
علمدار
میگما فامیلت قشنگه اما حرفاد مثه فامیلت نیس یعنی یه جورایی تو همه امری حرف می زنی که بهت ربطی نداره شماها مگه مثه اقای رییس همتون حقوقدان نیستید چرا وقتی ازتون در مورد تاریخ دروغ هولوکاست میپرسن میگید ما که تاریخدان نیسیم ما حقوق دانیم حالا شما اصلا چیکاره هستی بگو اول
صدات نمیاد
میگم که هنوز پاریس از حملات تروریستی شوک زده است و مردم فرانسه عزا دارن شما به فکر التیام غم و انده عالی جنابان اولاند و فابیوس باشید و در کاری که در حیطه تخصص شما نیست ورود پیدا نکنید که این دور از رفتار و روش علمی است مگر شما می خواهید ساختمان بسازید بجای گرفتن مجوز از شهرداری به دفتر بهشت زهرا مراجعه می کنید
بابا این جناب اصلا حال روحی روانیه خوبی نداره
کلا با دین و اسلام و انقلاب و تشیع مشکل داره.برای همین ....زیاد میگه.
ولی در عجبم از وزارت فرهنگ که تا این حد حمایت از این بیماران روحی روانی براش در اولویت قرار داره.!!!!!!!!!
اتفاقا این حرفها بد هم نیست.چون ماهیت کثیف این فتنه گرها رو بهتر نشون میده
این حرفها جز لعنت و نفرین نتیجه ای براشون نداره.
همونطور که اتش زدن پرچم امام حسین بساط فتنه گرها رو درهم پیچید،این مزخرفات ته مونده ی اعتبار این استاد الکی رو بر باد میده
استااااااااااااد!!!!!!!!!!!!!
بیخودی ترین عنوانیه که میشه به این ... داد
یعنی ببین شاگردا و نوچه هاش باید چه اعجوبه هایی باشند!
امیر
Estonia
... دستگاههای نظارتی ... که دهان ... این ... را با آن روزنامه نفوذی را گل نمی گیرند! همه چیز دارد از دست می رود و ما نشسته ایم!
بابا دلواپس!!!
شاهذ
با با شما مریضین بد چوری از انتخابات اسفند وپیروزی اصلاح طلبان ترسیدین هزبون میگبن رنده باد اصلاحات
زیبا سلام
کسی نمیگه اصلاح طلبان زنده یا مرده باد خودشون دارن تو باتلاق خودشون غرق میشن با این کارهای زیباشون
ما اگه میخواستیم بترسیم انقلاب نمی کردیم و با امریکا سر جنگ نداشتیم شما که دیگه ......
ت
اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی ها
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه مانند استادت خیلی پرتی !!!!!!به همین خیال باش فکر کنم میان مردم نیستی ببینی چقدر ف.. نثار دولتتون میشه
زیبا کلام متخصص در همه امور زیبا کلام اینجا اونجا همجا اصلا من موندم مگه این دقا چه کاره است که در همه چیز نظر میده خنده دار شده فکر کنم دو روز دیگه در مورد پزشکی جغرافیا و شیمی وووود نامه بزند
علیرضا
ایشان اگر یک روز چرت و پرت نگه روزش شب نمی شه. از اینکه متن توافق هسته ای را نخوانده بود و در مناظره درباره پسا برجام در دانشگاه علوم پزشکی مشهد شرکت کرده بود میشه گفت که ایشان هیچی نمی فهمد.
یکی نیست بهش بگه اخه بدبخت زیارت امام حسین لیاقت میخواد،تو که لیاقت نداری نرو ،دیگه چیکار به بقیه داری؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
United Kingdom
اقای زیبا کلام در واقع شما دارید بااین مقاله ات اربعین را ایرانیزه نشون میدی یا ایرانیزه می کنی
حوب این کار را نکن ایرانیزه نشون نده تا مشمول خطاب ایه "موتوا بغیظکم" نشوی
ایرانی فدایی حسین عربی
Iran, Islamic Republic of
روزی فردی برای اینکه میمون بازیگوشی را ادب کنه برروی صندلی که میمون گاه وبیگاه روی آن مینشست آهن گداخته ای را گذاشت .میمون پس از نشستن روی آهن با جیغ ووفریاد برخاست وسریع ازرووی درخت کنار به این شاخه وآن شاخه می پرید ودرعین حال برای فرد مورد اشاره شکلک درمی آورد
فرد مذکور پس از اینکه این شکلک ها را دید لبخندی زدو گفت :
ایرادی نداره ، من که میدونم ...
ایرانی ام
Iran, Islamic Republic of
جناب زشت کلام
توکه درهرسخنرانی با هجمه به ارزش های حدود 70 میلیون ایرانی،عملاً جوالدوز ...میکنی ،طاقت سوزن رو داردآقا؟؟؟؟؟
حسین
.... و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما....
sسید
فکر میکنم ایشان ... ذهنی باشند
محمد صابر
این مزخرفات را تا آخر نخواندم فقط بگم اگر این راه پیمایی به سوی کربلا نبود الان داعش و وهابی ها بسوی ایران راه پیمایی میکردند و خرخره تو زشت کلام را فارغ از شیعه بودن و یا سنی بودن به عنوان یک ایرانی مجوس تکه پاره میکردند ...هر چند تو از جنس وهابی ها باشی .
لیسیدن چکمه های اوبامایم آرزوست!
هادی
این رسانه های زرد و نویسندگان شان چند سالی هست که هر وقت میخواهند ادعای و یا ادای روشنفکری را در بیاورند حول محور دین ، قرآن و مراسمهای عزاداری میچرخند و سعی دارند از دوستان وهابی شان و بهایی شان عقب نمانند .
سید حسن ابوطالبی
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
-------------
آقای زیبا کلام هرازگاهی که چنین سخنانی می گویند که متأسفانه کم هم نیست مرا یاد دوستی می اندازد که هر چند وقت یکبار بر اثر گفتار نچندان منطقی و درستش بسراغ من می آمد که دوباره به دردسر افتادم و طلب کمک می کرد . روزی طبق معمول که نزد من آمد و جریان دردسر جدیدش را تعریف کرد به او گفتم و این گفته را اینک به آقای زیبا کلام هم می گویم : " تو که حرف زدن بلد نیستی حداقل حرف نزدن را یاد بگیر . "
آقای زیبا کلام ِ مدعی روشنفکری ، حداقل قدری مطالعه و کنکاش کن بعد دهان به افاضه باز کن . هیچ آدم عاقلی جهل و بی سوادی خود را اینگونه که شما فریاد می زنید ، جار نمی زند .
علی
فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا
محسن
والا من تو مطلب شما بیشتر توهین به زیباکلام رو دیدم تا توهین این بنده خدا رو
نگو که جیگرم کباب شد از مظلومیت این بنده خدا !
سروش خودشان گفت : او نه صداقت دارد و نه كلامش زيباست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قرآن مي فرمايد: وقتيكه به مفسدان گفته مي شود درجهان فساد نكنيد ،مي گويند : ما مصلحيم ( اصلاح طلبيم)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اينها صرفا مفسدند و خود نمي دانند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعضي بيماري خويش مطرحي دارند!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
طاها
شارلاتانیسم مطبوعاتی باز شروع شد. بوی دلارهای آمریکایی از این روزنامه ها استشمام می شود. مزدوران مواجب بگیر باز دست به قلم شدند،
علی روشنی استاد زبان انگلیسی دانشگاه با 22 سال سابقه تدریس
شورحسینی نتیجه شعور حسینی است.کسی که شعور حسینی نداشته باشد شور حسینی را نمیفهمد..نمیفهمد...نمیفهمد..شعور حسینی وشور حسینی زمین وزمان نمیشناسد..قومیت نمیشناسد.کل یوم عاشورا وکل ارض کربلا..بابی انت وامی یا اباعبدالله
ایرانی باغیرت
سلام و عرض ادب و تسلیت ایام اربعین اربابمون سیداشهدا علیه السلام..
واقعا اون کدوم دانشگاهیه که این استادشه..!
بنظر من شاگردای بیچاره چنین استادی آخرو عاقبتی جز بیسوادی و بیکاری ندارن.!
البته به یقین چون اوشون رو کسی تحویلش نمیگیره! و احساس کمبود می کنه..! البته از نوع شخصیتش..! با این حرفا می خواد یکم اسمی ازش برده بشه..! شمام زقاد جدیش نگیرین..! فردا میره تو یه هیات پرچم امام حسین رو میزاره روسرش میگه غلام امام حسینه..! اینجور ادما مذبذبن..! اگه اوشون دکتره..! خیلییییی خوشحالم دکتر نیستم..البته دکترای سیاست زیبا کلامی..والا...
علی روشنی در پاسخ به ایرانی باغیرت
باسلام واحترام خدمت هم وطن به اصطلاح باغیرت ایرانی
این حقیر نیازی به مطرح شدن ندارم برادر بزرگوار چون تدریس زبان رو از 20 سالگی در دانشگاه برای اعضای هیات علمی اعزام به خارج شروع کرده ام...خواستم به آن عزیز یادآور شوم که ادبیات تحقیر وتوهین مشکلی از مشکلات افراد بیسواد وغیر متخصص رو حل نمیکنه وبا این ادبیات خالی کردن عقده، به شما سواد وتخصص داده نمیشه...بهتره به فکر بیسوادی خودتان باشید در زبان انگلیسی بزرگوار.. ومحک باسوادی یا بیسوادی دست حضرتعالی نیست بلکه مقالات بین المللی و کتابهای منتشر شده درخارج ازکشور تعیین میکنه ...ماعاشق حسین علیه السلام هستیم واین افتخار ماست وهمه چیزمان فدای ایشان وراه پر رهروش باد....
علی روشنی در پاسخ به ایرانی به اصطلاح باغیرت ایرانی
باسلام واحترام خدمت هم وطن به اصطلاح باغیرت ایرانی
...ماعاشق حسین علیه السلام هستیم واین افتخار ماست وهمه چیزمان فدای ایشان وراه پر رهروش باد....
این حقیر نیازی به مطرح شدن ندارم برادر بزرگوار چون تدریس زبان رو از 20 سالگی در دانشگاه برای اعضای هیات علمی اعزام به خارج شروع کرده ام...خواستم به آن عزیز یادآور شوم که ادبیات تحقیر وتوهین مشکلی از مشکلات افراد بیسواد وغیر متخصص رو حل نمیکنه وبا این ادبیات خالی کردن عقده، به شما سواد وتخصص داده نمیشه...بهتره به فکر بیسوادی خودتان باشید در زبان انگلیسی بزرگوار.. ومحک باسوادی یا بیسوادی دست حضرتعالی نیست بلکه مقالات بین المللی و کتابهای منتشر شده درخارج ازکشور تعیین میکنه
از جهان نیوز واقعا ممنونیم که توهین به افراد رو درسایت قرار میدن ولی دفاعیه برحق افراد رو نه......
علی روشنی درپاسخ به ایرانی به اصطلاخ باغیرت
باسلام واحترام خدمت هم وطن به اصطلاح باغیرت ایرانی
...ماعاشق حسین علیه السلام هستیم واین افتخار ماست وهمه چیزمان فدای ایشان وراه پر رهروش باد....
این حقیر نیازی به مطرح شدن ندارم برادر بزرگوار چون تدریس زبان رو از 20 سالگی در دانشگاه برای اعضای هیات علمی اعزام به خارج شروع کرده ام...خواستم به آن عزیز یادآور شوم که ادبیات تحقیر وتوهین مشکلی از مشکلات افراد بیسواد وغیر متخصص رو حل نمیکنه وبا این ادبیات خالی کردن عقده، به شما سواد وتخصص داده نمیشه...بهتره به فکر بیسوادی خودتان باشید در زبان انگلیسی بزرگوار.. ومحک باسوادی یا بیسوادی دست حضرتعالی نیست بلکه مقالات بین المللی و کتابهای منتشر شده درخارج ازکشور تعیین میکنه
علی روشنی
جهان نیوز محترم منتظر دفاع از آزادی بیانتان هستم.
ALI ROSHANI
باسلام واحترام خدمت هم وطن به اصطلاح باغیرت ایرانی
...ماعاشق حسین علیه السلام هستیم واین افتخار ماست وهمه چیزمان فدای ایشان وراه پر رهروش باد....
این حقیر نیازی به مطرح شدن ندارم برادر بزرگوار چون تدریس زبان رو از 20 سالگی در دانشگاه برای اعضای هیات علمی اعزام به خارج شروع کرده ام...خواستم به آن عزیز یادآور شوم که ادبیات تحقیر وتوهین مشکلی از مشکلات افراد بیسواد وغیر متخصص رو حل نمیکنه وبا این ادبیات خالی کردن عقده، به شما سواد وتخصص داده نمیشه...بهتره به فکر بیسوادی خودتان باشید در زبان انگلیسی بزرگوار.. ومحک باسوادی یا بیسوادی دست حضرتعالی نیست بلکه مقالات بین المللی و کتابهای منتشر شده درخارج ازکشور تعیین میکنه
دکتر جان این دوست ما منظورش شما نبود .منظورش این جناب زیبا کلام بود
Iran, Islamic Republic of
تو عاشق حضرت امام حسین علیه السلام هستی؟!
مگر می شود انشان با این همه ضعف و نص و وابستگی، خودش را برتر بداند، با سواد بداند، خودش را کسی بداند، بعد در دلش محبت دین باشد؟! در دلی که غرور و کبر است، شرک است، نه محبت به دین.
شما بهتر است به جای نصیحت های منحرف کننده، به اصلاح خود بپردازید.
اولاً کسی از شما مدرک تحصیلی نپرسید که خود را مطرح می کنید.
ثانیاً تدریس زبان الان در هر کوی و برزن، امری عادیست. کافیست در محله تان گشتی بزنید.
ثالثاً سواد یعنی دانستن، کسی چون شما اگر سواد داشتی، انسان های مؤمن با غیرت را بیسواد خطاب نمی کردی. بله واد زبان انگلیسی داری که برای دنیا کمکت کند. اما سواد اصلی که علم انسانیت است را نداری.
رابعاً خزانه علم خدا است. این فراموشت نشود.
خامساً تجربه نشان داده کسی که من من می کند و می گوید بلدم، بیشتر از همه در جل و نادانی است.
آخرین نکته اینکه محک سوادی و بیسوادی دروس دانشگاهی بله می تواند مقالات و کتب باشد. البته به شرطی که مقالات دانشجویان را 30 سال به نام خود نزنند و با تغییر جلد کتاب ها، اسم نویسنده بر کتاب نگذارند. اما ما منظورمان از سواد، عقل است. محک سواد عقل است که منافقان ندارند. حالا در هر لباس و شکل و عنوانی. ارزترین جلوه منافق، عمل بر ضد دین اما در لباس مسلمان است. بنابراین منافق عقل ندارد. حتی اگر عضو بنیاد نخبگان باشد.
علی روشنی استاد زبان دانشگاه
درپاسخ به فرمایشات ذیل:کسی که فقط نوشته بدون اینکه ذره ای فکر کند....
مومن خدا بنده از خودم تعریف نکردم ومن من نکردم فقط پاسخ ایرانی باغیرت رو دادم که از اول تا اخرش توهین کرده بود وبس..شما اگر کمی جرات وانصاف داشتید بدون تفکر و عدالت مطلب نمینوشتید....اسمتان هم از بی جراتی ننوشتید...
تو عاشق حضرت امام حسین علیه السلام هستی؟!
مگر می شود انشان با این همه ضعف و نص و وابستگی، خودش را برتر بداند، با سواد بداند، خودش را کسی بداند، بعد در دلش محبت دین باشد؟! در دلی که غرور و کبر است، شرک است، نه محبت به دین.
شما بهتر است به جای نصیحت های منحرف کننده، به اصلاح خود بپردازید.
اولاً کسی از شما مدرک تحصیلی نپرسید که خود را مطرح می کنید.
ثانیاً تدریس زبان الان در هر کوی و برزن، امری عادیست. کافیست در محله تان گشتی بزنید.
ثالثاً سواد یعنی دانستن، کسی چون شما اگر سواد داشتی، انسان های مؤمن با غیرت را بیسواد خطاب نمی کردی. بله واد زبان انگلیسی داری که برای دنیا کمکت کند. اما سواد اصلی که علم انسانیت است را نداری.
رابعاً خزانه علم خدا است. این فراموشت نشود.
خامساً تجربه نشان داده کسی که من من می کند و می گوید بلدم، بیشتر از همه در جل و نادانی است.
آخرین نکته اینکه محک سوادی و بیسوادی دروس دانشگاهی بله می تواند مقالات و کتب باشد. البته به شرطی که مقالات دانشجویان را 30 سال به نام خود نزنند و با تغییر جلد کتاب ها، اسم نویسنده بر کتاب نگذارند. اما ما منظورمان از سواد، عقل است. محک سواد عقل است که منافقان ندارند. حالا در هر لباس و شکل و عنوانی. ارزترین جلوه منافق، عمل بر ضد دین اما در لباس مسلمان است. بنابراین منافق عقل ندارد. حتی اگر عضو بنیاد نخبگان باشد.
علی روشنی استادزبان دانشگاه
جهان نیوز محترم لطفا تمامی نظرات بنده حقیر رو حذف فرمایید..چون بعضی ها ظرفیت وتحمل انتقاد سازنده رو ندارند وبرای رفع کمبودهای خودشان اقدام به توهین می نمایند.باتشکر علی روشنی
درود بر دکتر صادق زیباکلام
جهان منتشرش کن
ح
Iran, Islamic Republic of
از بس از این حرفها می زنند دیگر قبح بی احترامی به مقدسات را شکانده اند و هیچ کسی عکس العمل غیورانه ای انجام نمی دهد. ظاهرا غربی ها موفق شده اند. قبلا اگر کسی کم تر از این ها را می گفت مردم زنده اش نمی گذاشتند ولی الان راحت به همه چیز توهین می کنند.
این رو ولش کنید چرت پرت زیاد میگه از کسی که رژیم صهیونیستی رو به رسمیت می شناسه بیشتر از این انتظار نیست روزنامه بی قانون هم که تکلیفش مشحصه
Iran, Islamic Republic of
خب بنده ی خدا اینقدر میفهمه دیگه ...
اینکه این همه ناراحتی نداره
خدا وکیلی با این همه ادعا یه ذره ادب در نظراتتان ندیدم. آیا عاشق حسین اینطوری میشه؟؟؟؟؟؟؟
ادب یعنی به دروغ بگه فهم زیبا کلام بالاست!؟
شما از جای دیگه ناراحتی
زنده باد استاد
ابراهیم
بد بخت بیسواد لااقل برو یک کمی مطاله کن .بعد از سقوط صدام که موانع این مراسم برطرف شد این میلیونها عراقی بودند که در این راهپیمایی شرکت میکردند وهر ساله هم صد ها نفر طی بمب گذاری عوامل بعثی وتکفیری شهید میشدند ایرانی ها دوسه سال بیشتر نیست که امکان شرکت در این راهپیمایی را پیدا کرده اند . هنر تو فقط ساز مخالف زدن است و نوکری کردن به امریکاست .
امین
جهان جان شما که داعیه دین دارید چرا وقتی به کامنت ها مثبت میدیم دو تا ثبت میشه برادر؟ خداییش زشته.
نادان به جای تهمت زدن کمی مطالعه کن!وقتی همزمان با شما یکی دیگه هم مثبت بزنه صفحه بعد از مثبت زدن شما رفرش میشه و مثبت اون هم شما میبینی!الان این همه تهمت و با ادعای دینداری مطرح کردی ولی تهش خریت محض خودتو نشون دادی
حقیقت گو
هرکس ازاد است نظر دهد مگر شمافقط حق حرف زدن دارید صادق زیباکلام هم اندیشهای برای خود دارد شما تمامیت خواهان بی ادب وفحاشی چیزی دیگر بلد نیستید بروید جلو دزدی رفقایتان را که مثل زالو در حال مکیدن خون ملت هستند بگرید
مهدوی
اولین روز نامه با اسم قانون...
رضا
این بخشی از مطلب زیبا کلام است بخوانید و ببنید چقدر دلواپسان از نظر اخلاقی سقوط کرده اند که برای کوبیدن رقیب حرف او را کلا برعکس جلوه می دهند زیبا کلام :"واقعیت آن‌است که محرم، کربلا و عاشورا بخشی از تاریخ اسلام است و نمی‌توان آن‌را باانگیزه‌های ناسیونالیستی ایرانی یا «پان فارسی گرایی» از یکسو و احساسات‌نژاد پرستانه ضدعربی از سویی دیگر، علیه اعراب و ديگر مذاهب به‌حساب آورد (امری که به‌واسطه اختلافات سیاسی ما با اعراب به ويژه باسعودی‌ها منظما رو به افزایش است و حاصل آن عمیق ترشدن شکاف تاریخی میان شیعه و سنی است.) به‌سختی می‌توان حركت ابا عبدا... (ع) و یارانش را در چارچوب يك مذهب خاص گنجاندو محدود كرد. "
چه خوشتون بیاد جه بدتون سهم اصلاح طلب ها در پیدایش انقلاب از اصولگرا ها خیلی بیشتر بوده.این بابا هم نظرش رو گفته.و این حرف نمیشه به کل اصلاح طلبان نسبت داد.
امام حسین(ع) نگهدار عقاید ما باش
این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است (امام خمینی قدس سره )
خب منطقی جواب چرا اینهمه فحاشی میکنی از چی می ترسی
جواب چرندیات یه ادم بیسواد و دقیقا باید چی داد!میگه خورشید سیاهه چجور باید قانعش کرد وقتی نمیخواد واقعیت و ببینه
سید
من جای مسولین باشم یه روزنامه میدم به این میگم هر چی دلت میخواد بنویس بعد همشو ازش میخریدم میدادم بازیافت کنن بعد دوباره این سیکل ادامه پیدا کنه
سید رضا
صادق خان!
بازی بازی، با دم شیر هم بازی!
شوخی شوخی، با اربعین هم شوخی؟
اون سیاسته که پدر و مادر نداره،
شیعه پدر و مادر داره،
امام حسین شناسنامه پدری همه شیعیان جهانه مراقب باش با پدر شیعه درنیفتی که پدرت درمیاد!
رضا شاه با همه کارهای غیر متعارفش، همچین اراجیفی نمی گفت!
زیبا کلام اگه از مردمش و اعتقاداتشون با خبر بود این طوری تحلیل نمی داد،
بالاخره یه روز مشخص میشه که پشت پرده این حرفای زیباکلام از کجاست.
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ
وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ
زیباکلام اگه به خاطر این هتک حرمت معذرت خواهی نکنی ........................................
بابا اصلا بنده خدا این چیزایی که شما میگید رو نگفته مطلب خیلی درستی را مورد اشاره قرار داده
اخه این همه ادم با تحصیلات مرتبط نمیفهمن تو و زیبا کلام میفهمی؟!بابا بابا
حمید
Iran, Islamic Republic of
تقصیر خود ما هست که هر وقت اراجیف میگه ما واکنش نشون میدیم - اونم همینو میخاد - مطرح شدن
ایشان در حالی عضو هیأت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه تهران شده که مدرکشان مرتبط نیست. به علاوه از کسی که کارت دعوت سفارت انگلیس برای مراسم جشن ملکه انگلیس را پخش می کند چه انتظاری دارید.
علی
اقای زیبا کلام مطالعاتش بسیار ضعیف و سخنانش زائیده ذهن ایشون هست . استاد دانشگاهی که خود را تحت غالبی خاص قرار داده و تمام سخنانش
بر اساس همین تفکراتش هست
بسيار اقاي زيبا كلام درست كفتن
اشتباه مثبت دادم!با هاش محشور شی
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
سلام نمی دانم چرا شما نظر زیبا کلام را مطرح می کنید ایشان شخصییت اثر گذاری در جامعه ما نیست.
اکنون راز مدح وستایش رضاخان قلدر ملعون توسط زیبا کلام بهتر مشخص شد رضاخان نیز با مراسم عزاداری وسینه زنی مخالفت کردواقدامات مذبوحانه ای انجام داد
ازفرزندفکر ی رضا خان وخاندان کثیف پهلوی غیر ازاین انتظاری نیست
احسنت .
ناشناس
تا حدودی موافقم
نظرت اصلا مهم نیست
United States
دو نفر رو تو مملکت جدی نگیرید که هر دو در کلیه امور خودشون رو صاحب نظر می دوننظ. یکی این بنده خدا که خودش هم نمیدونه چکارست یکی علی مطهری رو
به این آقا هشدار می دهم که فتنه گرها در سال ٨٨تا وقتی به امام حسین توهین نکرده بودند نفسی می کشیدند مواظب باشید شما هم به تاریخ نپیوندی
امیر
Belgium
لعنت خدا بر منکر عاشورا و اربعین
تا کور شود هر انکه نتواند دید
محمد
ميدان دادن به چنين افرادي تساهل و تسامح با خون شهيدان است . جاي مطهري ها بهشتي ها مفتح ها و ... در اين عرصه خالي است كه با منطق روشن دهن اين ياوه گويان مهمل باف را گل بگيرند.
وقتی همه شما همراه با افساد طلبان به احمدی نژاد می تاختید این روز را باید می دیدید.
Romania
جهان شمارا به خدا این مرده سیاسی را زنده نکنید او مرده ومورد لعنت خدا قرار گرفته چون مادرش هم از عاقبت او نگران بود
Romania
واقعا مرده سیاسی هست .
United States
و واقعا نمیفهمم دلیل این همه توهین کاربران به زیبا کلام چیه؟؟؟
چه حرف خلاف دین و اعتقادی زدن؟؟
به چی توهین کردن؟؟
مگر غیر از اینه که صدا و سیما مدام مردم ایران رو نشون میده که دارن میرن کربلا و برای رفتن مردم تبلیغ میکنه؟؟
خب مگه این واقعیت نداره؟؟
جالبه که کسانی که ادعای دین و مذهب و خدا و پیغمبر میکنن چه راحت توهین میکنن!!!!
دیگه شورشو در آوردید...
برای مخالفت کردن با اصلاح طلبا هر چیزی رو بهانه میکنید....
روزی نیست که تیتر علیه اصلاح طلبا نزنید ....
اصلاح طلبا هتاکن.
اصلاح طلبا اغتشاش گرن.
اصلاح طلبا بدن.
همه ی دنیا بده فقط شماها خوبید.....
جهان نیوز چاپ کنی کلی وقت صرف نوشتنش شد.
اخیییی.چه با ادب

باشه از این به بعد ما هم مودب میشیم.

زیبا کلام جان این حرف شما بد بودنباید درباره ی امام حسین و اعتقادات مردم حرف بد بزنی عزیز جان

الان پسندیدی برادر مودب اصلاح طلب؟؟؟!!!!!!
Romania
معلومه که تو هم نرمه شیشه تو کفشته تبلیغ برای اینکه مردم رشادت های امام حسین را زنده کنند چه اشکالی داره .
حسین
پس شما بویی اسلام نبردی برادر...
Iran, Islamic Republic of
وقتت رو تلف مطالب بیهوده نوشتن کردی.
صدا و سیما برای مردم ایران برنامه پخش می کند. باید از ایرانی ها برای ایرانی ها برنامه پخش کند؟! این معنی اش اینست که راهپیمایی اربعین ایرانی است؟! خودت را به حماقت زدی؟ حماقت افتخار است؟! حماقت فحش نیست که بی ادبی باشد. یک صفت است که برخی خودشان به آن افتخار می کنند. ما چه کنیم که افسادطلبان با توجیهات صد من یه غاز، خودشان را احمق معرفی می کنند؟!
بعد هم چه ربطی به همه دنیا داشت؟! مگر کسی گفت همه دنیا بده؟ ما میگوییم منافق و آدم سرکش در برابر خدا بد است و مایه سرافکندگی حامیانش.
Iran, Islamic Republic of
روزی رو نشون بده که افسادطبلان تیتری علیه دین نزده باشند تا اعتراضی نکرده باشیم؟! بله این جماعت را باید مدت ها پیش می خشکاندیم که امروز طلبکار نشوند و هر روز برای کشور مسئله درست نکنند.
شخصا اعتباری برای صحبتهای ایشان قائل نیستم
ایرانیزه کدومه برادر!!!
آزادی خواهی و انسانیت مرزبندی نداره
ضمنا شما یکبار محض رضای خدا تشریف ببرید راهپیمایی اربعین متوجه خواهید شد که آنجا کرامت و بزرگواری است که موج می زند عرب و عجم هم ندارد...
علی
یک تکه هایی از مقاله رو انتخاب کردین و فحش دادین بهش؟ کل مقاله رو بخونید میگه کربلا و امام حسین مال همه مسلمان هاو آزاده های دنیاست نه فقط مال شیعیان ایران و نباید طوری رفتار بشه که چنین برداشتی در جهان اسلام حاصل بشه. جملات یه جوری کات کردین که دقیقا معنی برعکسش رو بده؟ واقعا اجرتون با امام حسین(ع)
جناب استاد همه چیز دان !!! ... محرم و کربلا "ایرانیزه" نشده اند عزیزم . ملت فهیم ایران با درک صحیح عاشورا و محرم "عاشوراییزه " و "کربلاییزه " شده داداش ( البته این الفاظ را به کار بردم به زبان جناب زیبا کلام شاید که بفهمه ) ضمنا سالها ی سال پدران و پدران پدران و آبا و اجداد این ملت تلاش کردند که بهتر و بیشتر عاشورا و کربلا را بشناسند و جنابعالی هم میتوانید از بزرگتر های فامیلتون این عشق و ارادت تاریخی و روز افزون را بپرسید تا براتون تعریف کنن .
عبدالحسین
Estonia
خیانت باند حامیان لیبرالهای وطن فروش...
محسن
درزمان آقا امام حسین هم مثل این فرد مسبب واقعه عاشورا شدند،اینها فقط با نظام مشکل ندارند با اصل اعتقادات شیعه مخالفند ،باعث تاسفه که خیلی راحت بدون هیچ نگرانی در حال مانور هستند
عبدالحسین
درحالی که بیسواد ترین انسانها هم می دونن امام حسین (ع) محدود به زمان و مکان نیست و امام صادق (ع) هم فرمودند: کل ارض کربلا، یعنی ایرانی و عراقی و عرب و عجم نداره! امام حسین مال تمامی بشریت هستش نه برای قومی خاص! امثال این آقا با ژست روشنفکری تصور می کنن که خیلی حالشونه در حالی که روشنفکری رو باید از امثال علامه طباطبائی آموخت نه آدم های کج فهمی مثل زیباکلام!
امثال همین آقایون هستن که اگر فردا روزی امام زمان ظهور کنه خواهند گفت این مرد عربه ما نباید از این فرد عرب پیروی کنیم!!!!!
نمی فهمم آخه جهالت تا چه حد؟! جاهلیت قرن بیستم همنیه
ملت هشیاراست فتنه گران دیگر غلطی نمی توانند بکنند
مسعود
من نمیدانم چرا بعضی ها اصرار دارن از حرف غلط واضح دفاع کنن ...
رضا
پیداست یا ضربه ای نوش جان کرده یا بابت این حرفها و خوش خدمتی ها پاداش مناسب حال این دنیاشون دریافت میکنند.
انشااله به راه راست هدایت شوندو جمیعمان
بشین بابا جهان نیوز ... ابتدا کل صحبتاشو بذار بعد تحلیلش کن
علی
اینجا فقط از نوشته زیبا کلام تنها اونجایی که می شه ازش برداشت غیرمنصفانه و موردنطر شما است رو اورده اند. بنده با اون که خودم رفتم اربعین رو ولی با ایشون موافقم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای زیبا کلام میشه کمتر نظر بدی من تو این دار دنیا یه امام حسین دارم و میخوام پیاده برم کربلا به تو چه ربطی داره تو نرو مشکلیه والا به خدا
l
شماها به جای این که به حرفهای منطقی زیباکلام فکر کنیم شروع می‌کنید به توهین و مقایسه با وهابی و.. واقعا تندروها بی فکر و همیشه عصبانیند.
صحبت های دکتر زیبا کلام کاملا منطقی بوده و ایت ا.. غرویان هم از آن پشتیبانی نموده است.