پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

واکنش دریادارسیاری به حمله دزدان دریایی

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 458885
دریادار سیاری به حمله دزدان دریایی به ۱۵ صیاد ایرانی واکنش نشان داد.
به گزارش جهان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با تسنیم، درباره حمله دزدان دریایی به ۱۵ صیاد ایرانی و متعاقباً فرار این صیادان از دست دزدان دریایی، گفت: صیادان ایرانی نباید به آن مناطق خطر بروند؛ ما معمولاً با شیلات و ناوگان صیادی مکاتبه داریم و آنها را توجیه می‌کنیم.

وی افزود: معمولاً مناطق خطر را به ناوگان صیادی اعلام می‌کنیم، اما متأسفانه آنان توجهی به حرف‌های ما ندارند و به مناطقی می‌روند که تهدید و خطر در کمین آنان است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان "ما به صیادان اعلام کرده‌ایم که وقتی به مناطق خطر می‌روید به ما اعلام کنید"، اظهار داشت: منطقه شمال اقیانوس هند تا سومالی بسیار گسترده و در حدود ٣میلیون مترمکعب وسعت دارد و هرچقدر هم تجهیزات داشته باشیم، ممکن است در مناطقی دزدان دریایی عرض اندام کنند.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: صیادان باید قوانین را رعایت کنند و با ما هماهنگ باشند تا ان‌شاءالله مشکلی برای‌شان پیش نیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *