پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تساوی پرسپولیس مقابل نفت تهران

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 458698
دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران نفت تهران از ساعت 15 در ورزشگاه تختی میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 
برای پرسپولیس در این دیدار میلاد کمندانی در دقیقه 41 گلزنی کرد. برای نفت نیز محمد دانشگر در دقیقه 73 گلزنی کرد.
 
نیمه نخست
 
دقیقه 6: حرکت خوب میلاد کمندانی در محوطه جریمه نفت تهران باعث شد مهدی طارمی با علیرضا بیرانوند تک به تک شود اما قبل از اینکه طارمی به توپ برسد بیرانوند توپ را مهار کرد.
 
دقیقه 17 : باز هم حرکت خوب یاران پرسپولیس باعث شد مهاجم این تیم با دروازه‌بان نفت تک به تک شود. این بار علی علیپور با بیرانوند تک به تک شد اما واکنش خوب بیرانوند اجازه نداد که دروازه این تیم باز شود.
 
دقیقه 31 : رامین رضاییان درون محوطه جریمه نفت این فرصت را داشت که دروازه این تیم را باز کند اما ضربه او را بیرانوند مهار کرد.
 
دقیقه 38: پرسپولیسی‌ها حرکت خوبی را از سمت چپ آغاز کردند و با پاس خوب میلاد کمندانی، رامین رضاییان فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه نفت به دست آورد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 41: روی پاسی که فرشاد احمدزاده برای میلاد کمندانی ارسال کرد او درون محوطه جریمه یک فرصت خوب به دست آورد و با یک ضربه زیبا دروازه نفت تهران را باز کرد تا شاگردان برانکو بالاخره گل نخست را به ثمر برسانند.
 
پس از گل پرسپولیس شوت آلویس نانگ در سمت چپ دروازه پرسپولس، پس از برخورد به مدافعان این تیم به طور اتفاقی به دیرک دروازه اصابت کرد اما در بازگشت بازیکنان نفت در گلزنی ناموفق بودند.
 
نیمه دوم
 
در آغاز نیمه دوم نفتی‌ها بازی هجومی‌تری را نسبت به سرخ‌پوشان پرسپولیس به نمایش گذاشتند و سعی داشتند گل خورده را جبران کنند اما در ادامه با گذشت زمان، بازی به تعادل کشیده شد و پرسپولیسی‌ها هم توانستند فرصت‌های خوبی روی دروازه حریف خلق کنند تا جایی که حتی روی یکی از همین فرصت‌ها مدافعان حریف روی مهدی طارمی مرتکب خطا شدند و داور نیز نقطه پنالتی را نشان داد اما طارمی نتوانست از این فرصت را استفاده کند و گل دوم را به نفت بزند.
 
دقیقه 55: عباس بوعذار پشت محوطه جریمه پرسپولیس با یک ضربه زیبا دروازه سوشا مکانی را هدف قرار داد اما ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.
 
دقیقه 57: فرشاد احمدزاده پشت محوطه جریمه نفت تهران با یک شوت زیبا قصد داشت دروازه این تیم را باز کند اما با دخالت مدافعان نفت توپ برگردانده شد.
 
دقیقه 59: روی حرکت خوبی که یاران نفت تهران انجام دادند عباس بوعذار از سمت چپ توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد اما ضربه سر آلویس نانگ به دیرک دروازه خورد.
 
دقیقه 65: حرکت خوب یاران پرسپولیس از سمت راست باعث شد فرشاد احمدزاده یک فرصت خوب برای ارسال توپ به دست آورد اما ارسال او را علی علیپور نتوانست به گل تبدیل کند و ضربه سر علیپور را بیرانوند به زیبایی مهار کرد.
 
دقیقه 68: مدافعان نفت درون محوطه جریمه خودشان روی مهدی طارمی مرتکب خطا شدند و در ادامه داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد اما مهدی طارمی نتوانست از این فرصت به دست آمده استفاده کند و ضربه پنالتی‌اش را بیرانوند به کرنر فرستاد.
 
دقیقه 73: محمد دانشگر درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با ضربه پای راست، دروازه پرسپولیس را باز کرد.
 
دقیقه 82 پرسپولیسی‌ پشت محوطه جریمه نفت صاحب ضربه ایستگاهی شدند و رامین رضاییان توپ را روی دروازه نفت ارسال کرد و در حالی که مهاجمان پرسپولیس می‌توانستند دروازه این تیم را باز کنند بیرانوند توپ را مهار کرد.
 
برای نفت علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سیامک کوروشی، حمید بوحمدان، وحید امیری، پیام صادقیان (آرش رضاوند، 75)، سعید لطفی (عباس بوعذار، 49 - ارسلان مطهری، 84)، محمد دانشگر، آلویس نانگ، رضا علیاری و ایمان مبعلی به سرمربی‌گری علیرضا منصوریان به میدان رفته است.
 
در سوی مقابل برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، سوشا مکانی، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، محمد انصاری، میلاد کمندانی (بابک حاتمی، 78)، علیرضا نورمحمدی، رامین رضاییان، علی علیپور و محسن مسلمان (جری بینسون، 85) را در ترکیب ابتدایی خود قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *