کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حادثه ای دیگر در مرز مهران؛

کمبود امکانات بهداشتی در مهران با مصدومیت رئیس یک شبکه رسانه ای آشکار شد+عکس

9 آذر 1394 ساعت 14:41

روز گذشته (یکشنبه) متاسفانه شاهد حادثه ای دیگر در مرز مهران برای یک گروه رسانه‌ای بودیم که برای پوشش تصویری این کنگره عظیم عازم کربلای معلی بودند.


گروه جامعه جهان نیوز ـ چهار روز مانده به اجتماع میلیونی شیعیان جهان و در حالی که صدها هزار نفر از ایرانیان عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام برای زیارت اربعین حسینی از مرزهای زمینی در حال مشرف شدن به کربلای معلی هستند؛ لزوم پشتیبانی و ارایه خدمات بخصوص در حوزه ترافیک های سنگین مرزی و خدمات درمانی بسیار مهم به نظر می رسد.

با وجود این کاستی ها روز گذشته (یکشنبه) متاسفانه شاهد حادثه ای دیگر در مرز مهران برای یک گروه رسانه‌ای بودیم که برای پوشش تصویری این کنگره عظیم عازم کربلای معلی بودند.

در این حادثه که هنگام تصادف بین چند خودرو صورت گرفت یکی از ماشین ها بعد از انحراف به سرپرست گروه اعزامی و مدیر شبکه جهانی ثامن آقای علیرضا معاونیان برخورد نمود و ایشان را از ناحیه پا بشدت مصدوم کرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000458/nf00458664-1.jpg

بعد از این حادثه که به علت عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی و نبود نیروهای پلیس راهور رخ داد حدود بیش از دو ساعت از اولین تماس با مرکز اورژانس مهران تا حضور آمبولانس در محل حادثه وقت سپری شد که این امر موجب وخامت حال مصدوم شد و بعد از انتقال ایشان به یک مرکز درمانی بعلت نبود امکانات مناسب جهت ادامه مداوا به شهر ایلام آن هم نه با آمبولانس بلکه با خودروی همراهان وی منتقل گردید!

 https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000458/nf00458664-2.jpg

با توجه به اوج جمعیتی که در این روزهای منتهی به اربعین حسینی عازم کشور عراق هستند انتظار می رود شاهد بهبود وضعیت از سوی مسئولین ذی ربط باشیم تا از تکرار این گونه حوادث بخصوص برای یک گروه رسانه‌ای که منعکس کننده این رخداد بی نظیری برای میلیون ها بیننده در سرتاسر دنیا است نباشیم.

برای همکار رسانه ای مان هم آرزوی شفای عاجل و بهبود کامل داریم.


کد مطلب: 458664

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/458664/کمبود-امکانات-بهداشتی-مهران-مصدومیت-رئیس-یک-شبکه-رسانه-آشکار-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com