جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مخالفت تل آویو باحضوراروپا در مذاکرات سازش

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 458599
رژیم صهیونیستی در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا مبنی بر وارد کردن کالاهای ساخته شده در سرزمین های اشغالی با برچسب مخصوص، با حضور این اتحادیه در مذاکرات سازش مخالفت کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از رویترز خبر داد، رژیم صهیونیستی حضور نمایندگان اتحادیه اروپا در مذاکرات صلح این رژیم با طرفهای فلسطینی را تعلیق کرده است.

اتحادیه اروپا از صادرکنندگان کالا در سرزمین های اشغالی کرانه باختری خواسته است که روی کالاهای خود برچسب و نشان مخصوص درج کنند که این امر با اعتراض صهیونیستها روبرو شده است.

بنیامین نتانیاهو در دستوری به وزارت خارجه این رژیم به خاطر این اقدام اتحادیه اروپا، دخالت دیپلمات های اروپایی در مذاکرات سازش اسرائیل و فلسطین را ممنوع اعلام کرد.

در راهنمای جدید منتشر شده در تاریخ ۱۱ نوامبر از سوی اتحادیه اروپا کالاهای ساخته شده در سرزمین های اشغالی باید دارای برچسب باشند. این در حالی است که صهیونیستها این اقدام اتحادیه اروپا را تبعیض آمیز خطاب کرده اند!

اتحادیه اروپا اعتقاد دارد کالاهای ساخته شده در سرزمین های اشغال شده از سال ۱۹۶۷ از جمله کرانه باختری رود اردن، شرق بیت المقدس و بلندی های جولان شامل مرزهیا بین المللی اسرائیل نمی شود و باید برچسب مخصوص داشته باشد.

اتحادیه اروپا می گوید بر اساس قوانین تجارت بین المللی کالاهای ساخته شده در این مناطق نباید برچسب «ساخت اسرائیل» داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *