جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

حضور پر‌رنگ فیلم‌اولی‌ها در جشنواره‌عمار

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب: 458261
از زمان اعلام فراخوان ششمین جشنواره مردمی عمار تاکنون 26 اثر از استان آذربایجان‌شرقی در بخش «فیلم» و «فیلم ما» این جشواره حضور پیدا کردند.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، روابط عمومی جشنواره عمار اعلام کرد از زمان انتشار فراخوان ششمین جشنواره عمار، فیلمسازان و هنرمندان استان آذربایجان شرقی 26 اثر به بخش «فیلم» و «فلم ما» این جشنواره ارسال کرده‌اند.
 
بنابراین گزارش بیش‌ترین آثار ارسالی فیلمسازان این استان در قالب داستانی و مستند و با موضوعات اقتصاد مقاومتی و بیداری اسلامی-جهانی بوده است.
 
از جمله هنرمندان حاضر در ششمین جشنواره عمار، می‌توان همچنین یونس شهباز فیلم‌ساز مرندی را نام برد که با دو اثر داستانی «اسب چوبی» و «کبوتر جلد» در ششمین جشنواره حضور پیدا کرده است، فیلم داستانی «مدادهای رنگی» وی در دوره قبلی جشنواره، با استقبال خوبی مواجه شده بود.
 
همچنین علی سلطانی، فیلمساز جوان تبریزی هم که در دوره قبلی با نماهنگ «تسلیم هرگز» فانوس این بخش را کسب کرده بود، در این دوره، با پنج نماهنگ و یک اثر مستند شرکت کرده است.
 
براساس این گزارش، از بین شهرهای این استان نیز تاکنون، فیلمسازان و هنرمندان شهر تبریز 12 اثر، مرند هفت، ابرغان پنج و میانه دو اثر به جشنواره ارائه کرده‌اند و شش فیلمساز نیز اولین حضورشان را در جشنواره عمار تجربه می‌کنند.
 
 ششمین جشنواره مردمی عمار، در دی ماه سال جاری همزمان با حماسه مردمی نه دی، در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام در بخش «فیلم» تا 10 آذر و بخش «فیلم ما» تا 15 آذر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *