جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حاشیه های کشتی باشگاه های جهان

پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 457835
رقابتهای کشتی آزاد باشگاه های جهان در حالی از امروز پنجشنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شده که نحوه برگزاری و نظم مسابقات در سطح مسابقات درجه یک جهان است.
  به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رقابتهای کشتی آزاد باشگاه های جهان بر روی سه تشک در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود که چینش تشکها بر خلاف گذشته در کنار هم نیست و تشک وسط در سمت جایگاه ویژه و دو تشک دیگر نزدیک به تماشاگران روبروی جایگاه هستند.
 
- پیشکشوتان و قهرمانان متعددی همچون محمود و حسین ملاقاسمی، ناصر گیوه چی، محمد خادم، علی بیات، ابراهیم جوادی، محمدرضا نوایی، رحیم علی آبادی، بهرام مشتاقی، مهدی هوریار، علیرضا رضایی و ... برای تماشای مسابقات به سالن 12 هزار نفری آمده اند.
 
- سید مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی و نماینده مجلس به سالن 12 هزار نفری آمد و با استقبال رسول خادم مواجه شد.
 
- در ضلع جنوبی سالن و پشت سکوهای قهرمانی تصویر تمام قهرمانان المپیک کشتی ایران به جز رسول خادم نصب شده است.
 
غلامرضا تختی، امامعلی حبیبی، عبدالله موحد، رسول خادم، علیرضا دبیر، حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی هشت قهرمان المپیک کشتی ایران هستند.
 
- حدود دو هزار تماشاگر مسابقات مقدماتی را از نزدیک تماشا می کنند. تماشای این رقابتها فردا جمعه نیز رایگان است. قرار است عصر فردا جمعه مراسم ویژه ای توسط ارکستر سمفونیک تهران اجرا شود.
 
- شکست 13 بر یک مسعود اسماعیل پور از تیم بیمه رازی مقابل نارانبولد حریف ناشناخته مغولی تعجب همه حاضران در سالن 12 هزار نفری را برانگیخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *