جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

طرح ویژه امداد خودرو ایران به مناسبت اربعین

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 457259
امداد خودرو ایران از ۴ تا ۱۴ آذرماه طرح ویژه‏ای را برای مسافران جاده‏‌های منتهی به شهرهای مرزی کشور عراق اجرا و خدمات امدادی خود را به صورت ویژه و رایگان به زائران مراسم اربعین حسینی ارائه می‏‌کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، شرکت امدادخودرو ایران اعلام کرد با توجه به حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی در اماکن مقدس کشور عراق و حجم بالای مسافران جاده‏ای در مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، شلمچه، چزابه و همچنین سایر نقاط کشور نظر به تعطیلات ایام اربعین؛ بیش از۳۵۰ اکیپ امدادی بصورت ویژه و شبانه‏‌روزی به ارائه خدمت می‏پردازند.

این اکیپ‏ها در جاده‌‏ها و شهرهای ایلام، آبادان، خرمشهر، مهران، دهلران، سوسنگرد، بستان و هویزه و همچنین پوشش جاده‏‌های اصلی در استان‏های تهران، اصفهان، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، ایلام و چهارمحال و بختیاری با حداکثر ناوگان امدادخودرو ایران در خدمت زائرین حسینی و هموطنان خواهند بود.

براساس این گزارش، پایگاه‏‌های استقرار یافته در منطقه مرزی مهران- ایلام، اهواز(مرزهای چزابه و شلمچه) و همچنین اکیپ‏های آماده خدمت در سطح جاده‏‌ها به صورت شبانه‏‌روزی، با امکانات و تجهیزات کامل تعمیراتی و با ناوگان‏های حمل، امدادسیار، تعمیرگاه‏های سیار، انبارک سیار قطعات یدکی و ناوگان موتور سوار و از راه تماس با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ در کوتاه ترین زمان آماده خدمت‏‌رسانی می‏‌باشند.

اکیپ‏های امدادی امدادخودرو ایران در سایر جاده‏‌ها و شهرهای کشور نیز جهت خدمت به زائران مراسم اربعین در مسیر برگشت به شهرهای خود تا روز شنبه ۱۴ آذرماه به صورت آماده‏‌باش بوده و در صورت نیاز خدمت‌‏رسانی خواهند کرد.

نظر به پیش‏‌بینی سفر زمینی بسیاری ازهموطنان با خودروهای شخصی به مرزهای ورودی کشور عراق و همچنین توقف چند روزه خودروها در پارکینگ‏های مرزی مناطق مهران، چزابه و شلمچه طبق تجربه سال گذشته امدادخودرو ایران از زائرین محترم تقاضامند است نکات کنترلی و بازدید فنی را در این سفر لحاظ کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نکات توقف چند روزه خودرو در فضای باز و "نکات قبل از سفر " وب سایت امدادخودرو ایران به نشانی www.۰۹۶۴۴۰.ir آماده اطلاع‏‌رسانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *