جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۵

خودکشی یک مسافر در مترو تهران

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 457256
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: خودکشی یک مسافر موجب اختلال شدید و تعطیلی ایستگاه های شهید باقری و تهرانپارس در ساعت ۱۳:۳۰ امروز بوده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: خودکشی یک مسافر موجب اختلال شدید و تعطیلی ایستگاه های شهید باقری و تهرانپارس در ساعت ۱۳:۳۰ امروز بوده است.

احسان مقدم مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر مشکل اختلال در خط ۳ مترو رفع شد و این اختلال تا زمان خارج شدن جنازه به طول انجامیده است.

بر اساس گزارش سایت تهران سما، ادامه داد: اختلال در مترو موجب اختلال شدید ترافیکی در منطقه تهرانپارس شده است.

وی افزود: با برقراری برق و پاکسازی خط ، ایستگاه های باقری و تهرانپارس به کار خود ادامه داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسافر
ما ابراز تاسفی از این حادثه در متن فوق ندیدیم گویا ایشون بیشتر نگران شلوغی خط بودند
حالا او بنده خدا مرده یا خودکشی ناموفق بوده
مهندس
United States
خودکشی با مترو ردخور نداره....
رضا
اقايان اختلاس گر جوابگو باشند!؟
زهرا
خب مرده که مرده بجهنم ، چرا بعضیاوقتی میخان بمیرن گره توکار بقیه مردم میندازن !خوب برن یه گوشه ای سرشونو بکنن توچاه ، دیه حق الناس رو که به گردن نگیرن ........
زهرا
خانم زهرا! این چه ادبیات و ادبی هستش که شمادارین، اون هم پشت سر مرده؟! این طرز حرف زدن خودش، یه حق الناس ، ضمنان اگه خودتو به خواب نزدی، و واقعان خوابی، بیدار شو وببین چه حق الناس هایی ضایع میشه، که امثال این بنده خدا ها رو به بن بست خودکشی میکشونه.