سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

آخرین اخبار از رقبای رئیس خندان فوتبال

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 457196
یک نفر از جمع رقبای جدی کفاشیان برای دور سوم ریاست بر فوتبال کم شد. تا این لحظه محمد دادکان در کنار فتح الله زاده و اسدی گزینه های جدی شرکت در انتخابات فوتبال هستند.
به گزارش جهان به نقل از تابناک، مدیرتیم ملی امید فوتبال تاکید کرد که قصد شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون در اسفندماه سال جاری را ندارد.

به این ترتیب یک نفر از جمع رقبای جدی کفاشیان برای دور سوم ریاست بر فوتبال کم شد.

تا این لحظه محمد دادکان در کنار فتح الله زاده و اسدی گزینه های جدی شرکت در انتخابات فوتبال هستند.

 حبیب کاشانی درباره اینکه گفته شده که قصد دارد در انتخابات اسفندماه ریاست فدراسیون فوتبال شرکت و با دیگر نامزدها رقابت کند کند، اظهار داشت: به هیچ عنوان قصد شرکت در هیچ انتخاباتی اعم از انتخابات فدراسیون فوتبال، مجلس و... را ندارم.

در حال حاضر در شورای شهر فعالیت می‌کنم و درفوتبال نیز مسئولیتی به من سپرده شده و امیدوارم همه کمک کنند تا باری که روی دوش ما گذاشته شده است، به سرانجام برسد.

دراین مدت در حال تلاش هستیم که امکانات لازم را برای این تیم فراهم کنیم. تمام تمرکز من روی این موضوع است و هیچ تصمیمی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارم.

* یک گزینه جدی از انتخابات فوتبال کنار کشید


کاشانی عنوان کرد: امیدوارم در این راه صعود تیم امید به المپیک ۲۰۱۶؛ باشگاه‌ها، مسئولان و تمام اهالی فوتبال همانطور که تا امروز کمک و حمایت کردند، به این روند ادامه دهند.

مدیرتیم امید درخصوص مبلغ قرارداد محمد خاکپور که ۴۰۰ میلیون تومان به همراه ۲۰۰ میلیون پاداش صعود تیم امید به المپیک است، گفت: همانطور که گفتم نظرم این است که میزان پاداش خاکپور با قراردادش یکسان باشد.

با این حال نظر هیات رئیسه این بوده و از آن تبعیت می‌کنیم ولی مربیان ما باید انگیزه لازم برای ادامه کار داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *