جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رمان اکران فیلم جدید حاتمی‌کیا مشخص شد

يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 457023
فیلم سینمایی «بادیگارد» جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در حالی مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد که سازندگان این فیلم با توافق اولیه با دفتر پخش فیلمیران تصمیم دارند آن را نوروز ۹۵ اکران کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تدوین فیلم سینمایی «بادیگارد» تازه‌ترین فیلم ابراهیم حاتمی‎کیا توسط مهدی حسینی‌وند به اتمام رسیده است و هم اینک آماده سازی بخش های جلوه های ویژه بصری که بخش بسیار مهم و حساسی برای فیلم اخیر حاتمی کیا به شمار می آید در حال انجام است. با اتمام تدوین فیلم تعدادی از افراد موثر در ساخت فیلم به تماشای آن نشستند.

براساس پیگیری های خبرنگار سینمایی فارس فیلم برای مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران به نمایش درآمده و توافقات اولیه برای پخش فیلم توسط این دفتر پخش انجام شده است. گروه سازنده در تلاش هستند با رونمایی فیلم در جشنواره فیلم فجر فیلم را برای اکران نوروز ۹۵ آماده نمایش سازند.

هم اینک سید هادی‌اسلامی در حال آماده سازی بخش های مربوط به جلوه های ویژه بصری است و موسیقی متن فیلم را کارن همایون‌فر می‌‌سازد.

تازه‌ترین ساخته حاتمی‌کیا (بادیگارد) مضمونی اجتماعی دارد و همان طور که از نام آن مشخص است درباره محافظی شخصی است. نقش محافظ شخصی را پرویز پرستویی بازی می‌کند و از یکی از شخصیت‌های مهم نظامی محافظت می‌کند اما با کمی تأمل به این مهم پی می‌برد که این شخصیت بیشتر به فکر منافع شخصی خود است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و به همین دلیل محافظت از شخصیت مهم نظام را کنار می‌گذارد و از یکی از شخصیت‌های هسته‌ای محافظت می‌کند.

بنابراین گزارش فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» در ایام ماه مبارک رمضان آغاز شد و با ضبط سکانس‌های شبانه در عید غدیر به پایان رسید.

در این فیلم طبق آخرین لیست ارائه شده بازیگرانی چون پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دکتر محمود عزیزی ، محمد حاتمی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، افسانه ناصری، سید احسان امانی، کامران نجف‌زاده، امین میری، حمیدرضا سلیمانی، چنگیز نارویی، سیامک سالاری و … با همراهی: پریوش نظریه هنرمند خردسال: کیمیا حسینی به ایفای نقش می‌پردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *