جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱

تشیع انگلیسی خطرناک تر از داعش است

يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 456929
آیت‌الله محمدی گلپایگانی گفت: تشیع انگلیسی به سبب حرکات و رفتارهای موذیانه خطر بیشتری نسبت به گروه تروریستی داعش برای مراسم اربعین امسال دارد.
تشیع انگلیسی خطرناک تر از داعش است
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه تشیع انگلیسی ساخته و پرداخته استعمار پیر است، اظهار داشت: این جریان یک مشکل دراز مدت برای جهان اسلام و مذهب تشیع بوده که راهکار علاج آن افزایش بصیرت در میان مومنین است.

وی با اشاره به هشدار‌های مقام معظم رهبری در رابطه با لزوم جلوگیری از نفوذ بیگانگان تأکید کرد: تشیع انگلیسی به سبب حرکات و رفتارهای موذیانه خطر بیشتری نسبت به گروه تروریستی داعش برای مراسم اربعین امسال دارد.

وی با مطرح کردن این سؤال که «چگونه می‌توان از دشمن انتظار خیر‌خواهی داشت؟» بیان کرد: خباثت‌های انگلیسی از زمان تحریم تنباکو، دوران مشروطه تا دوران پهلوی با سر کار آوردن رضا خان قلدور صدمات زیادی به اسلام و اعتقادات مردم وارد کرد به طوریکه هنوز هم بسیاری از آثار آن باقی مانده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تمام فرقه‌های ساختگی در دو قرن اخیر را ساخته و پرداخته انگلیس دانست و گفت: فرقه‌های بهائیت، شیخی، قاریانی و غیره همگی ساخته انگلیسی است و آمریکا در زمینه فرقه‌سازی شاگرد انگلیسی است.

وی در پایان نحوه مدیریت، پذیرایی و حفظ امنیت و آسایش به میلیون‌ زائر را که در یک روز معین در یک شهر جمع می‌شوند را درسی برای آل سعود دانست و خاطرنشان کرد: سعودی‌ها بی‌ریشه بواسطه پایبند بودن به اعتقادات و ارزش‌ها نتوانستند و یا نخواستند امنیت ۱ الی ۲ میلیون حاجی را فراهم کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجتبی
داعش و تشیع انگلیسی منشا و هدف مشترکی دارند