جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
با انتشار نامه‌ای؛

حجاریان از احمد توکلی عذرخواهی کرد

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب: 456807
احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس نامه عذرخواهی سعید حجاریان از وی به دلیل طرح یک ادعا را منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی مطلبی به موضوع ادعای تحویل یک چاپخانه توسط دولت اصلاحات به وی که از سوی «سعید حجاریان» مطرح شده بود پرداخت و در ادامه نامه عذرخواهی حجاریان را منتشر کرد.
 
متن گزارش احمد توکلی به شرح زیر است:
 
«چند سال پیش آقای دکتر سعید حجاریان طی مصاحبه ای ادعا کرده بود که دولت آقای خاتمی چاپخانه ای را به  من به عنوان مدیر مسئول روزنامه فردا داده که من آن را برای کاسبی شخصی در اختیار پسرم گذاردم.
 
هر چند این ادعا کاملا خلاف واقع را در همان نشریه تکذیب کردم، اما هر از گاهی اینجا و انجا، همان حرف ها تکرار میشد. چند روز پیش نامه ای از آقای حجاریان به دستم رسید که میخوانید. حالا که ایشان کار خویش را اصلاح کرد و حقیقت آشکارتر شد. از این بابت تشکر می‌کنم.
 

متن نامه آقای حجاریان بدین شرح است:
 
برادر گرامی اقای دکتر احمد توکلی
 
باسلام وارزوی توفیق
 
بعد از مصاحبه ای  که چند سال پیش با مجله اندیشه پویا کرده ودر ان ادعا کردم که شما از دولت اقای خاتمی  برای روزنامه فردا چاپخانه ای گرفته اید دستگاه تبلیغی دولت معجزه سخن مرا بهانه ای برای رانت جو خواندن شما کرد.
 
من مترصد بودم تا دولت عوض شود تا پس از تحقیق جبران مافات کنم واکنون بعد از تحصیل اسناد (که انرا برای شما میفرستم) به قطع می گویم که روزنامه فردا جز دستگاه لیتوگرافی ابزار دیگری دریافت نکرده است واز بابت این سهو پوزش میخواهم وامیدوارم  در استانه انتخابات این موضوع مستمسکی برای حمله به شما قرار نگیرد. توفیق رفیق راهتان در زمینه مبارزه با فساد بخصوص فساد سیاسی باد.
 
 وما أبرئ نفسي أن النفس لأمارة بالسوء ألا ما رحم ربي أن ربي غفور رحيم
 
سعید حجاریان»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک " پز " کاملا سیاسی در آستانه انتخابات توسط جناب حجاریان ! جناب حجاریان در " دولت معجزه " میتوانستند تهمت بزنند ولی عذر خواهی نمیتوانستند بکنند ؟ منتظر بودند دولت عوض شود ؟ دولت که دو سال پیش عوض شد ایشان تازه یاد عذر خواهی افتاده اند ؟ در آستانه انتخابات . البته ایشان خیلی زیبا گناه تهمت ناروای خویش را هم به رسم معمول دولت راستگویان به گردن دولت قبل انداخته !