جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

غول چراغ جادو در طبقه هفتم علاءالدین

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 456790
به گفته عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ۴ ماه از فرصت شهرداری برای تخریب طبقه هفتم علاءالدین می‌گذرد ولی تاکنون فقط در و پنجره این طبقه تخریب شده است.
به گزارش جهان، ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین که به صورت غیرقانونی ساخته شده است، گفت: بیش از یک سال است که از رأی کمیسیون مبنی بر تخریب می‌گذرد.
 
وی ادامه داد: کمیسیون ماده صد رأی تخریب دده بود اما پرونده به دیوان رفت و بعد از بررسی‌های لازم دوباره رأی تخریب صادر شد.
 
عضو هیأت رئیسه شورای شهر با بیان اینکه 6 ماه از رأی دیوان برای قلع و قمع می‌گذرد گفت: شهرداری دو ماه فرصت داشت تا این طبقه را تخریب کند تنها کاری که کرده‌اند این است که در و پنجره خراب شده و فقط عده‌ای بیکار شدند.
 
قناعتی بیان کرد: تصمیم کمیسیون ماده صد و رأی دیوان عدالت مبنی بر بیکار کردن عده‌ای از افراد نبود بلکه این بود که بار اضافی به طبقات پایینی وارد نشود تا برای شهروندان مشکل ایجاد نشود و کاملا بحث فنی بوده است.
 
وی با بیان اینکه همچنان بار اضافی بر روی طبقه ششم وجود دارد گفت: شهرداری باید تا دو ماه بعد از رأی دیوان تخریب را انجام می‌داد. شهرداری کوتاهی کرده و به رأی دیوان بی‌توجهی کرده است.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گفته می‌شود خود مالک قرار است تخریب را انجام دهد گفت: شهرداری باید هر چه سریعتر ورود پیدا کند شاید مالک تا صد سال دیگر هم نخواهد آنجا را تخریب کند.
 
به گفته قناعتی البته در برخی از مجتمع‌ها به دلیل شرایط خاصی که دارند باید در روزها و ساعت‌های خاصی تخریب صورت گیرد تا الباقی مردم دچار مشکل نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *