جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

انتقاد تند "تارانتینو" به پلیس آمریکا

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 456778
بعد از انتقادات شدید و تحریمی که موج آن توسط پلیس آمریکا آغاز شده بود، بالاخره کویینتین تارانتینو پاسخ انتقادات در مورد صحبت‌های اخیرش با موضوع خشونت پلیس را داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اخیرا کویینتین تارانتینو کارگردان سرشناس سینمای جهان از بی رحمی پلیس در نیویورک سخن گفت که با اعتراضات شدید پلیس آمریکا همراه بود.

پاتریک لینچ رئیس انجمن پلیس‌های گشتی نیک‌خواه، اولین نفری بود که ضد حرف‌های تارانتینو موضع گرفت. پس از آن پلیس لس آنجلس هم از وی حمایت کرد و فیلم جدید تارانتینو را تحریم کرد چندی پیش هم اتحادیه پلیس فیلادلفیا به این تحریم پیوست. کلانتران اورنج کانتی هم به این تحریم پیوسته اند اما دامنه اعتراضات به تارانتینو با روزنامه نیویورک پست وارد فاز بعدی شد. این روزنامه اخیرا با تیتر بزرگی عکس کارگردان «پالپ فیکشن» و «سگ‌های انباری» را روی جلد برده است. تیتر این روزنامه :« فقط بگو کویینتین، بگو معذرت می‌خواهی» است.

تارانتینو که اخیر در یک برنامه تلویزیونی گفتگو محور به میزبانی ووپی گولدبرگ حاضر شده بود منتقدان خودش را شبیه«آدم بدهای فیلم های دهه ۸۰» دانست. او همین طور در پاسخ به صحبت های پاتریک لینچ کفت: «تا آنجایی که برای من اهمیت دارد، پاتریک لینچ، با عبارت «ضد پلیس» از من یاد می کند، فقط به این خاطر که نمی‌توانند با انتقاداتی که من از آنها کردم، کنار بیایند.»

کارگردان «جانگوی رها از بند» و «لعنتی های بی آبرو» همین طور ادامه داد: « بعضی از آنها (پلیس)، می‌گویند از من شگفت زده شده اند و ادعا می کنند که قرار است با من برخوردهای سختی بکنند.... آنها مثل آدم بدهای فیلم های دهه ۸۰ می مانند.»

این کارگردان برنده اسکار همین طور گفت که هیچ وقت نگفته همه پلیس‌ها قاتلند و هیچ وقت این موضوع را القا هم نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *