پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
دو بازی ملی با تیم‌های اروپایی پرید!

جزئیات اردوی تیم ملی که لغو شد

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب: 456642
اردوی تیم ملی در ابوظبی و برگزاری دو دیدار دوستانه شاگردان کی‌روش در این اردو به دلیل کمبود منابع مالی فعلاً لغو شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده‌سازی برای رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه قرار بود در تاریخ 11 تا 21 آذرماه سال جاری همزمان با اردوی تیم امید در ترکیه راهی ابوظبی در کشور امارات شود تا اردویی تدارکاتی را در این کشور بدون حضور لژیونرها برگزار کند.
 
بر همین اساس این اردو پس از برگزاری جلسه اضطراری پنجشنبه گذشته بین کفاشیان و کی‌روش به دلیل کمبود منابع مالی لغو شد تا در راه آماده‌سازی تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2018 که طبق یک برنامه مدون و زمان‌بندی شده پیش می‌رفت، اختلال ایجاد شود.
 
این اردو در حالی قرار بود برگزار شود که پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس حکایت از آن داشت که در صورت تحقق اردوی تیم ملی، شاگردان کی‌روش در این اردوی 10 روزه 2 دیدار تدارکاتی را با تیم‌های شرق اروپایی برگزار کند و جالب اینکه حتی قرارداد این بازی‌ها نیز تقریباً بسته شده بود که با منتفی شدن اردوی تیم ملی در امارات، این دیدارها نیز اتوماتیک‌وار لغو شد.
 
 
 
 
 
از سوی دیگر پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که تلاش‌ها برای تأمین منابع مالی به منظور برگزاری این اردو ادامه دارد و در صورتی که فدراسیون فوتبال که بنابر ادعای مسئولان آن در فقر شدید مالی به سر می‌برد، بتوانند پول لازم را برای برگزاری اردو از حامیان مالی فراهم کنند، این اردو برگزار خواهد شد، اما مطمئناً تا به الان این اردو لغو بوده و به خاطر مشکلات مالی برگزار نخواهد شد.
 
البته این اردو در صورتی که برگزار شود، چون تاریخ آن در روزهای فیفادی نیست، بدون حضور لژیونرها خواهد بود و از بازیکنان مشترک تیم امید و بزرگسالان نیز در این اردو خبری نخواهد بود.
 
با این حال کی‌روش و سایر اعضای کادرفنی قصد دارند در این فرصت، بازیکنانی را به اردو دعوت کنند که علاوه بر اینکه در فصل جاری به نوعی پدیده بوده و نگاه‌ها را به خود جلب کرده‌‌اند، پیش از این نیز کمتر به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند تا به این ترتیب کادرفنی این دسته از بازیکنان را نیز نظر بگیرد.
 
گفتنی است قرار بود این اردو در دی ماه برگزار شود که به خواسته کی‌روش به آذرماه منتقل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *