شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

برانکو:پرسپولیس شانس اول قهرمانی ست

جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 456595
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید سه امتیاز بازی با استقلال اهواز را از پیش به نام خود زده اند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اهواز اظهار کرد: فکر می‌کنم از الان امتیازهای بازی به اسم ماست و شانس اول قهرمانی هستیم. حریف‌مان را دست کم نمی‌گیریم و خدای نکرده شل بازی نمی‌کنیم.
 
او ادامه داد: بازیکنان و ما بی‌صبرانه منتظر شروع بازی هستیم. چند وقت بازی‌ها برگزار نشده و بازی کم داریم. تبریک می‌گویم به تیم ملی بابت پیروزی اخیر و بازی خوبی که انجام دادند. کسی هم انتظار نداشت که پیروز نشویم. تیم با کیفیتی داریم و تمام بازیکنان سالم هستند. نگرانی شیرینی از بابت انتخاب ترکیب تیم داریم. ایمان صادقی محروم است اما بقیه آماده و سر حال هستند.
 
برانکو ادامه داد: بازی را ملی‌پوش‌ها آغاز می‌کنند و انتظار دارم برای بازی فردا انرژی مضاعف داشته باشند و خودشان را با تیم تطبیق بدهند.
 
او درباره مشکلات داوری و حضور سوشا در تمرینات این تیم پس از رسیدن به ایران، گفت: به داوری فکر نمی‌کنم و همیشه از داوران انتظار دارم که محترمان کار کنند. علی رغم بی عدالتی بزرگی که برای تیمم رخ داد، همچنان نسبت به داوران احترام می‌گذارم و فقط انتظار قضاوت عادلانه دارم.
 
سرمربی پرسپولیس افزود: تمرکزم بر روی تیم است تا هماهنگ شویم. جنبه مثبت قضیه این است که از بازگشت بازیکنانم به تمرینات خوشحالم. آنها به محض رسیدن به فرودگاه جویای زمان تمرین شدند و برنامه آن را پرسیدند. روز گذشته بازیکنان در تمرین حضور داشتند. سوشا در تمرین صبح هم حاضر بود چرا که تمرین سبک و تاکتیکی داشتیم. او بار دیگر حرفه‌ای گری خود را نشان داد و ثابت کرد که به این تیم علاقه دارد. پس از او هم رضاییان، کامیابی نیا و طارمی به تمرین آمدند اما بنگستون هنوز نیامده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احد
فعلا که ازصدرنشین 10امتیازعقب تشزیف دارین واماآرزوبرجوانان عیب نمی باشد