سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
وزیر کشور فرانسه:

نمی دانیم اباعود کی از سوریه برگشت

پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 456488
وزیر کشور فرانسه گفت: «عبدالحمید اباعود» از بهار امسال اجرای 4 تا 6 عملیات تروریستی را طراحی کرده بود که همه آنها خنثی شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «برنارد گازنوو» وزیر کشور فرانسه امروز پس از تأیید خبر کشته شدن «عبدالحمید اباعود» مغز متفکر حملات اخیر پاریس، در نشست خبری با خبرنگاران مطالب جدیدی درباره وی گفت.
 
بر اساس گزارش رویترز، گازنوو درباره  میزان تسلط دستگاه اطلاعاتی فرانسه بر تردد و اقدامات اباعود گفت، دستگاه‌های اطلاعاتی فرانسه تنها از رفتن وی به سوریه در سال 2014 و پس از حملات تروریستی اخیر در 16 نوامبر نیز از بازگشت وی به فرانسه آگاه شد.
 
وزیر کشور فرانسه به نقشه‌های دیگر این تروریست علیه ساکنان پاریس هم پرداخت و گفت که وی از بهار تاکنون قصد انجام 4 تا 6 حمله تروریستی را داشت که همگی خنثی شد.
 
وزیر کشور فرانسه از تعلل اتحادیه اروپا هم در تأمین امنیت مرزهای اتحادیه اروپا انتقاد کرد و گفت که این طرح، با سرعت کافی به پیش نمی‌رود.
 
عبدالحمید اباعود در حمله دیروز نیروهای پلیس فرانسه به محله «سن‌دنی» در پاریس، کشته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *