کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کرار هر بازی ۲۰۰ ميليون تومان گرفت!

28 آبان 1394 ساعت 7:42

اگر حرف معيني و کرد نوري درست باشد و استقلال 600 ميليون به کرار همان اوايل فصل داده باشد با احتساب اينکه او تنها سه بار با استقلال به ميدان رفته است بايد تاکيد کرد اگر او حالا از استقلال جدا شود عملا بابت هر بازي که براي استقلال انجام داده 200 ميليون تومان گرفته است.


به گزارش جهان، روزنامه نود نوشت: اول: به طور کلي که به سطح جامعه نگاه مي کنيم متوجه يک جور ناراحتي تکراري مي شويم که به نظر مي رسد بايد از راس هرم به آن رسيدگي کرد و جلوي آن را گرفت.

حتي سخنراني رئيس جمهوري در افتتاحيه نمايشگاه مطبوعات و رسانه‌ها هم مملو از گله به دليل اتهام زدن‌هاي پياپي و منفي نگري بدون سند بود. اينکه حرف‌هاي رئيس جمهور در مورد فلان روزنامه‌ها يا بهمان ارگان درست بود يا نه را ما نمي دانيم اما اين را مي‌‌دانيم که اتهام زدن و به نوعي دروغ گفتن در کشور بسيار زياد شده است.
 
حرف‌هاي زندي در مورد پول خواستن استقلالي‌ها اگرچه شايد به چشم کسي نيامد اما نوعي اتهام با سهل‌انگاري بسيار بالا بود.
 
کرار هم در تلويزيون عراق خيلي ساده اعلام کرد که استقلال پولي به او نداده و در پي آن کرد نوري و معيني خبر از ۶۰۰ ميليون تومان پولي که به کرار دادند، به ميان آوردند تا مشخص نشود چه کسي اتهام مي زند و چه کسي راست مي گويد؟
 
اسکوچيچ از اين مي ترسد که مديران فولاد و سپاهان با هم هماهنگ کرده باشند و اسکوچيچ با رقمي پايين تر فسخ قرارداد کند و بعد توسط سپاهان دور بخورد و به پولش نرسد. خوزه مانوئل هم هنوز در مانده که چطور مي شود مربي را عوض کرد اما مربي قبلي را برکنار نکرد.
در واقع در فوتبال ايران هم به تبع جامعه دروغ و اتهام دراوج است و البته جالب اينجاست که همه دروغ را مي‌فهمند اما بازهم دروغ مي گويند.
 
کرار گران ترين بازيکن تاريخ ليگ برتر
دوم: اگر حرف معيني و کرد نوري درست باشد و استقلال ۶۰۰ ميليون به کرار همان اوايل فصل داده باشد با احتساب اينکه او تنها سه بار با استقلال به ميدان رفته است بايد تاکيد کرد اگر او حالا از استقلال جدا شود عملا بابت هر بازي که براي استقلال انجام داده ۲۰۰ ميليون تومان گرفته که بايد گفت او گران ترين بازيکن ليگ که نه بلکه گران ترين بازيکن تاريخ ليگ برتر ايران بوده است.
 
صعود دلار و طلب مانوئل
سوم:با توجه به اينکه دلار در سکوت خبري و هياهوهاي فتيله و برجام و خودرو و ... هر روز بالاتر مي رود و کسي هم حواسش به آن نيست به نظر مي رسد بهتر باشد باشگاه‌هاي ايران قيد خريد بازيکن خارجي را در نيم فصل بزنند.
 
در اين رابطه يک نکته بدتر هم وجود دارد و آن اين است که با اين روند صعودي دلار بايد پرسپوليس که ظاهرا چند صد هزار دلار به مانوئل بدهکار است، بايد هر چه زودتر اين بدهي را بپر دازد وگرنه تا چندي ديگر بايد همه بازيکنان و مربي کنوني خود را بفروشد تا نظر مانوئل را با پول فروش آنها جلب کند.


کد مطلب: 456397

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/456397/کرار-بازی-۲۰۰-ميليون-تومان-گرفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com