چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۱۶

گمانه‌زنی‌ جدید در مورد رکن‌آبادی/ 30 روز قبل‌ از فاجعه‌ در عربستان‌ بوده

پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب: 456374
با توجه به اطلاعاتی که ما از عربستان داریم دوگزینه وجود دارد یکی اینکه ممکن است این افراد مورد ربایش قرار گرفته‌اند و یا نه سوء تدبیر و دست پاچگی و عدم مدیریت صحیحی که سعودی ها داشته اند منجر به شهادت این افراد شده است که گزینه دوم قوی تر است.
گمانه‌زنی‌ جدید در مورد رکن‌آبادی/ 30 روز قبل‌ از فاجعه‌ در عربستان‌ بوده
به گزارش جهان، عوض حیدرپور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره احتمال زنده بودن رکن آبادی به نامه نیوز گفت: آشتفگی در مدیریت و سوء مدیریت سعودی‌ها در مدیریت حادثه باعث شد که فاجعه منا اتفاق بیفتد.از جمله مسایلی که در فاجعه منا اتفاق افتاده است این است که مفقود شدن رکن آبادی و یکی دونفر دیگر است و این بحث وجود دارد که ممکن است این افراد مورد ربایش قرار گرفته باشند.

حیدرپور بیان کرد: با توجه به اطلاعاتی که ما از عربستان داریم دوگزینه وجود دارد یکی اینکه ممکن است این افراد مورد ربایش قرار گرفته‌اند و یا نه سوء تدبیر و دست پاچگی و عدم مدیریت صحیحی که سعودی ها داشته اند منجر به شهادت این افراد شده است که گزینه دوم قوی تر است.

وی در مورد اینکه برخی این اعتقاد را دارند که رکن آبادی به دست اسراییلی ها افتاده است گفت: من این را باور ندارم که رکن آبادی به دست اسرایلی ها افتاده است زیرا رکن آبادی حدود سی روز قبل از فاجعه منا در عربستان بوده است و اگر مامورین و سرویس اطلاعاتی اسراییل آنجا بودند می توانستند در طول آن سی روز این کار را انجام دهند و در آن خیابان در منا کمتر می شود دست به چنین اقداماتی زد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
از میان حدود 450 نفر جانباختگان مظلوم منا فقط حدود 10 نفر هستند که جنازه شان پیدا نشده! از قضا و اتفاقا مهم ترین مقام در میان اینهاست! همین مسئله نشان دهنده ربوده شدن رکن آبادی است. لازم نیست خود اسرائیل بدزده. عربستان ربوده داده به اسرائیل.
محمد لاچینی
United States
متأسفانه بسیج دانشجویی و سایر تشکل ها خوابند...بعد از اعلام رسمی خبر رکن آبادی و سایر مفقودین فعلی(چه مفقودی دایم و چه شهادت)باید سفارت عربستان به دست دانشجویان تسخیر و تعطیل گردد.و گرنه از دولت و بقیه انقلابی ها!؟کاری بر نمیاد.
Iran, Islamic Republic of
وقت آن رسیده جناب ظریف در مورد نحوه سفر مشکوک ایشان به عربستان پاسخ دهند
United States
ايا واقعا اين اقا عضو شوريا امنيت ملي ما است با اين استدلال در پيتي ؟ مگر ميشد در ان زمان ايشان را به ربايند و عربستان پاسخگو نباشد ايشان را به نظر من دزديده اند و براي انجام اينكار شايد هزاران نفر ديگر را قرباني كردند تا در ان اشفتگي بتواند ركن آبادي و بسياري از افراد سپاه را بربايند فهميدن اين موضوع آنقدر براي اين جناب سخت است يا انگيزه ديگر دارد ، نه جناب مسؤول امنيت ملي ما نه در ان زمان كه ايشان در عربستان امگان چنين جنايتي در روز روشن وجود نداشت اگر اين اتفاق در ان زمان مي افتاد عربستان تحت هيچ عنوان نميتوانست اين جنايت را إنكار كند بايد در ان اشفته بازار اين جنايت انجام ميشد تا جنايتكاري عربستان را سر پوش بگذارد و عربستان بتواند همين كاري را بكند كه اكنون دارد ميكند عجيب نيست كه فقط ركن آبادي و سپاهيان هستند كه مفقود شده اند در حقيقت دزديده شده اند و به اسرائيل منتقل شده اند من در اين مورد شكي ندارم ، جناب مسؤول امنيت ملي استدلال شما بسيار كودكان بود و با اگر و شايد اين موضوع مهم را نميشود بيان كرد كه اگر ميخواستيد او سي روز قبل انجا بود اين كه نشد استدلال ، مرگ بر وهابيان عربستان سعود مادر همه ي فسادها .
من
اعضا کمیسیون امنیت ملی مجلس از جزئی ترین مسایل امنیتی هم اگاه نیستن ؟.....اینا عضو این کمیسیون به این مهمی شدن
...واقعا که!!!!!!!
United States
واقعا باید با این استدللهای بچگانه فاتحه امنیت ملی را خواند . تمام فیلمهای این حادثه را نکاه کنید تمام نیروهای مسوول عربستانی خیلی خونسرد تماشا گر هستند واین نشان می دهد جهت اجرا آمادگی کامل داشته اند .
جناب حیدرپور هم یواش یواش داره راه میافته!!!و حسابی از فیوضات واستدلالات پدر استدلال ایران جناب نوبخت بهره مند میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه وقت چشم نخوری عوض خان!!!
Iran, Islamic Republic of
دوستان دولتی جناب رکن ابادی ربوده شده شکی هم در این داستان نیست ولی اینکه چرا دولت اینقدر ضعیف داره عمل میکنه معلوم نیست و تمام این کشتار هدف داره بوده وگرنه همچین اتفاقی چیز کمی نبوده که بخواد به خودی خود پیش بیاد تمامش با برنامه بوده و دوستان دولتی یا از عربستان میترسن و یا با عزیزان اسرایئلی و امریکایی تعارف دارن وگرنه باید خیلی جدی دنبال قضیه باشن .
محسن 2
Iran, Islamic Republic of
.............. زیرا رکن آبادی حدود سی روز قبل از فاجعه منا در عربستان بوده است و اگر مامورین و سرویس اطلاعاتی اسراییل آنجا بودند می توانستند ....... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی واقعا خنده دار تر از این اظهار نظر وجود دارد ؟! از فرط بلاهت باید گریه کرد به حال این مسئول . یعنی اگر یک بچه دبستانی به جای این آقا مسئول بود به این ناپختگی اظهار نظر نمیکرد .
Iran, Islamic Republic of
اینقدر نگین شهید شدنشون قوی تره .....بهانه به دست دشمن ندین خواهش میکنم یکم محتاط تر صحبت کنیم ......
اتفاقا این کار را در روز منا انجام دادند تا شما آقای مدیر هم به شک و تردید بیافتید برای قبول کردن ربایش رکن آبادی...
اگر 30 روز قبل از حادثه رکن آبادی را می ربودند چیزی غیر از ربایش دیپلمات و انتقال او به اسراییل به ذهن کسی متبادر میشد...
حادثه منا به سفارش اسراییل طراحی و اجرا شد که خود سعودی ها هم توقع همچو تلفاتی نداشتند خیال میکردند توی شلوغی و ازدحام تنها 3 چهار نفر کشته میشوند و بعد رکن آبادی هم یک هویی ناپدید ....
Iran, Islamic Republic of
اول فکرکردم به اسنادوشواهدجدیدی دست یافته انداما مطلب راکه خواندم چیزی جزسطحی نگری وساده اندیشی ندیدم!!!!
واقعا ..نماینده مجلس رو ببینید و گریه کنید!
Germany
واقعا اگر این نماینده جز امنیت ملی است پس باید از اون کمیسیون هم نا امید شد! آقای نماینده اگر هشدار مقام معظم رهبری نبود هیچکدام از زائران هیچی زنده نبودند بلکه جسدشون هم به ایران نمی امد؟