جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲
قنبری تاکید کرد:

"کارگزاران" محور اصلاحات نیست/ عطریانفر نظر شخصی‌اش را گفته

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب: 456318
فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه در جریان اصلاحات حزب کارگزاران تنها حزب نیست، گفت: آقای عطریانفر نظر شخصی خود را بیان کرده است و در جریان اصلاحات یک حزب به‌تنهایی محور نیست.
"کارگزاران" محور اصلاحات نیست/ عطریانفر نظر شخصی‌اش را گفته
به گزارش جهان، داریوش قنبری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص اظهارات محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران مبنی بر اینکه کارگزاران میان اصلاح‌طلبان از موقعیت فعّال، برجسته‌ و محوری برخوردار است، اظهار داشت: در جریان اصلاحات حزب کارگزاران تنها حزب نیست؛ کارگزاران از احزاب فعال و توانمند محسوب می‌شود؛ ولی کنار این حزب، احزاب دیگری نیز فعال هستند.

وی ادامه داد: جریان اصلاحات در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از ۲۰ حزب و تشکل سیاسی تشکیل شده است و در جای خود دارای اهمیت و اعتبار خاص خود هستند. احزابی مانند مردم سالاری، اعتماد ملی و حزب اسلامی کار جزو احزاب توانمند جریان اصلاحات محسوب می‌شوند و حزب کارگزاران نیز یکی از این احزاب است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: قطعاً و یقیناً هر کدام از این احزاب در جایگاه خود دارای اهمیت هستند و جریان اصلاحات متشکل از همه احزاب است و هیچ‌کدام از احزاب به‌تنهایی تشکیل دهنده جریان اصلاحات نیستند.

قنبری در پاسخ به این پرسش "نظر شما در خصوص اظهارات آقای عطریانفر مبنی بر اینکه به‌صورت کاملاً طبیعی میان اصلاح‌طلبان، کارگزاران از "محوریت" برخوردار است، چیست؟" تأکید کرد: هم اکنون در جریان اصلاحات محور خاصی وجود ندارد که بگوییم یک حزب محور است.

وی با بیان اینکه آقای عطریانفر نظر شخصی خود را اعلام کرده است، تصریح کرد: قطعاً و یقیناً در جریان اصلاحات یک حزب محور نیست و همه احزاب در جریان اصلاحات محور هستند و جبهه اصلاحات با محوریت همه احزاب شکل گرفته و حزب کارگزاران نیز یکی از احزاب در این مجموعه است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تأکید بر "در جریان اصلاحات تک‌محوری نداریم" یادآور شد: البته در اینکه حزب کارگزاران از احزاب فعال جریان اصلاحات است، تردیدی نیست و تعداد قابل توجهی از چهره‌های تأثیرگذار جریان اصلاحات در این حزب عضویت دارند و این حزب متشکل از تکنوکرات‌های صاحب نام در کشور است که سابقه سال‌ها مدیریت اجرایی موفق را داشته‌اند و از کارنامه درخشانی در اداره کشور در گذشته برخوردارند.

وی گفت: کارگزاران حزبی فعال، توانمند و منسجم در جریان اصلاحات است؛ باتوجه به شناختی که از آقای عطریانفر دارم، می‌گویم که اندیشه او چنین نیست و خواسته به اهمیت حزب کارگزاران اشاره کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Romania
باسمه تعالی
اگر این آقا فعال اصلاح طلب است وسخنگوی اصلاح طلبان باید برای کلمه اصلاحات واصلاح طلبی عزا گرفت.
United States
بوی شکست میاد