جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

فریاد الله اکبر سکوت بازی ترکیه را شکست

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 456257
پیش از شروع دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ترکیه و یونان برخی هواداران ترکیه‌ای اقداماتی انجام دادند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پیش از شروع دیدار دوستانه شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های ملی فوتبال ترکیه و یونان که در شهر استانبول برگزار شد، همانند دیگر بازی‌های اروپایی، بازیکنان دو تیم به احترام قربانیان حادثه تروریستی پاریس و اعلام همبستگی خود با خانواده‌های آنان یک دقیقه سکوت کردند، اما برخی از هواداران حاضر در ورزشگاه در جریان این سکوت شروع به هو کردن کردند و در ادامه فریاد «الله اکبر» برآوردند. این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.
 
در تمامی بازی‌های که در سرتاسر اروپا و حتی قاره‌های دیگر برگزار می‌شود در حمایت از مردم پاریس یک دقیقه سکوت لحاظ می‌شود و بازیکنان تیم‌ها بازوبندی مشکی رنگ به یاد قربانیان این حادثه تروریستی به بازو می‌بندند. در حادثه شب جمعه که در حاشیه دیدار دوستانه فرانسه - آلمان رخ داد، 129 نفر کشته شدند.
 
شب گذشته هم در پی لغو دیدار دوستانه تیم‌های بلژیک و اسپانیا در بروکسل بنا به دلایل امنیتی، دیدار دوستانه شب گذشته آلمان - هلند نیز به دلیل مشابهی لغو شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *