پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آغاز بیمه زائران اربعین

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 456211
عضو هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران از آغاز عرضه بیمه‌نامه عتبات عالیات برای اربعین حسینی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، عضو هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران از آغاز عرضه بیمه‌نامه عتبات عالیات برای اربعین حسینی خبر داد.

محمد حیدری گفت: این بیمه برای دسترسی سریع و ارزان، ایجاد آرامش و تامین امنیت خاطر و بهره مندی زائران عتبات عالیات از پوشش‌های بیمه‌ای مناسب در سه بسته طراحی شده است.

وی درخصوص دلایل دیگر عرضه این بیمه‌نامه گفت: با توجه به وضعیت ناگوار پیش آمده برای حادثه دیدگان فاجعه منا، تصمیم به طراحی این بسته بیمه‌ای با پوشش‌های کاملتر کردیم.

وی افزود: پوشش‌های این بیمه‌نامه در هر سه بسته شامل هزینه‌های بیمارستانی ۱۵۰ میلیون ریال، هزینه های سرپایی ۱۵ میلیون ریال، فوت بر اثر حادثه در طرح یکم ۴۰۰ میلیون ریال، در طرح دوم ۹۰۰ میلیون ریال و در طرح سوم یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

به گفته وی، در بسته‌های بیمه‌ای در صورت فوت بر اثر هرگونه حادثه‌ای، سرمایه فوت به هر علت نیز به پوشش سقف تعهدات حوادث اضافه خواهد شد؛ همچنین هزینه‌های حمل اجساد متوفیان از محل سرمایه فوت به هر علت نیز پرداخت می شود.

معاون فنی بیمه ایران با توجه به شرائط حاکم در کشور عراق اعلام کرد: خطرات ناشی از اقدامات تروریستی و درگیری‌های داخلی این کشور نیز تحت پوشش این بیمه نامه است.

عضو هیات مدیره بیمه ایران در مورد مدت پوشش این بیمه‌نامه برای هر یک از بیمه شدگان نیز گفت: شروع پوشش بیمه نامه عتبات عالیات به محض خروج از کشور آغاز و با ورود به کشور پایان می‌یابد.

حیدری درخصوص شرائط دریافت خسارت در صورت وقوع حادثه برای هر یک از بیمه شدگان نیز گفت: در صورت بروز هرگونه خسارت، بیمه شده مکلف است مراتب را حداکثر در مدت ۱۵ روز کاری از تاریخ وقوع حادثه یا بروز خسارت به بیمه‌گر اعلام و متعاقب آن مدارک مستندات را ارسال کند.

وی گفت:همچنین دفاتر شرکت سهامی بیمه ایران (مجری قرارداد) در کشور عراق آماده خدمت رسانی شبانه روزی به زائران هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *