پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

توقف سوخت‌رسانی در فرودگاه امام بدلیل اختلاف‌حساب!

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 456175
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با اشاره به اینکه اختلاف حساب بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت سوخت در فرودگاه امام خمینی(ره) باعث توقف سوخت‌رسانی به پروازهای این فرودگاه شده است، گفت: سازمان هواپیمایی در حال رایزنی برای حل این مشکل است.
توقف سوخت‌رسانی در فرودگاه امام بدلیل اختلاف‌حساب!
به گزارش جهان، محمدسعید شرفی در گفت‌وگو با تسنیم، گفت:‌ توقف سوخت‌رسانی به ایرلاین‌های داخلی و خارجی در فرودگاه امام خمینی(ره) مربوط به اختلاف حساب شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت سوخت‌رسانی اوج است.

وی با بیان اینکه "اوج" یک شرکت بخش خصوصی ارائه دهنده سوخت در فرودگاه امام خمینی است، ابراز کرد: به‌دلیل اختلاف حساب، شرکت ملی پخش فرآرده‌های نفتی و شرکت اوج حساب‌های یکدیگر را بلوکه کرده‌اند.

وی با اعلام اینکه سوخت‌رسانی به ایرلاین‌های داخلی و خارجی به‌دلیل این اختلاف متوقف شده است، تصریح کرد: به‌دلیل همین اختلاف ذخیره مخازن سوخت فرودگاه امام رو به اتمام است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با تأکید بر اینکه آقای عابدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در حال مذاکره با مسئولان مربوطه برای رفع این مشکل است، گفت: اکثر شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی دچار مشکل شده‌اند، مخصوصاً شرکت‌هایی که هواپیماهای بزرگ دارند با محدودیت بیشتری در زمینه سوخت مواجه هستند.

شرفی یادآور شد:‌ سازمان هواپیمایی کشور طی چند ماه اخیر تلاش‌های زیادی کرد که در نهایت منجر به این شد تا ایرلاین‌ها مبالغ قابل توجهی را به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بابت تحویل سوخت پرداخت کنند و مشکلی در این زمینه روی ندهد.

وی ادامه داد: با این برنامه سازمان هواپیمایی بخش زیادی از بدهی‌های ایرلاین‌های داخلی به شرکت پخش پرداخت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ای بابا... در کشوری که میلیارد میلیارد یورو یکهویی بخار میشه میره و سر از بانک یکنفره ب.ز. یا شرکت نفت ۶ تا کشتی نفتش میره اما پولش نمیاد . ووو سر از مدارک قابل تامل تاجیکستانی در میاره.... حالا این اختلاف حساب مثلاْ‌ چقدر هست...؟ مگر یک هواپیما چقدر سوخت میخواد؟ یک کشتی گنده؟