پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سناتورآمریکایی: جنگ سوریه غیرقانونی است

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۰
کد مطلب: 456116
ریچارد بلاک سناتور ایالت ویرجینیای آمریکا در نامه‌ای به بشار اسد تأکید کرد که جنگ سوریه به‌دلیل ناآرامی‌های داخلی نیست بلکه یک جنگ غیرقانونی است که از سوی قدرت‌های خارجی برای ایجاد یک نظام مزدور در سوریه طراحی شده است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از حساب اطلاع رسانی ریاست جمهوری سوریه در توییترخبرداد: ریچارد بلاک سناتور ایالت ویرجینیای آمریکا در نامه‌ای به بشار اسد تأکید کرد که جنگ سوریه به‌دلیل ناآرامی‌های داخلی نیست بلکه یک جنگ غیرقانونی است که از سوی قدرت‌های خارجی برای ایجاد یک نظام مزدور در سوریه طراحی شده است.
 
بر اساس این گزارش، بلاک در این نامه اعلام می‌کند که سوریه بیش از هر کشور عربی دیگری دارای آزادی اعتقادات و برابری بین زن و مرد بوده است.
 
بلاک با اشاره به حملات کشورهای غربی از جمله آمریکا به سوریه گفت: قبل از اینکه از سوریه انتقاد شود، این متحدان آمریکا از جمله عربستان، قطر و کویت هستند که باید به ملت‌های خود آزادی بدهند.
 
این سناتور آمریکایی در ادامه تصریح کرد: من احساس ناامیدی می‌کنم؛ زیرا آمریکا با تحویل کامیون‌های موشک ضدتانک «تاو» به تروریست‌ها با کمکهای مسکو به سوریه مقابله کرد.
 
وی تأکید کرد که تجهیز «تروریست‌های خوب» به سلاح و عدم‌تجهیز «تروریست‌های بد» یک بازی گمراه کننده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *