شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
مانوسی‌فر خبر داد

اولتیماتوم فیفا به استقلال

سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب: 456091
مشاور بین‌المللی باشگاه استقلال می‌گوید پرونده تونی کاروالیو در آستانه وارد شدن به کمیته انضباطی فیفاست.
 به گزارش جهان، علی اصغر مانوسی‌فر مشاور بین‌المللی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خطر کسر امتیاز از استقلال در رابطه با مطالبات تونی کاروالیو گفت: در حال حاضر مسئله مطالبات بازیکنان خارجی تنها اختصاص به استقلال ندارد و بسیاری از باشگاه‌های ما درگیر این مسئله هستند اما ماجرای تونی کاروالیو به این شکل است که فیفا به استقلال درباره او اولتیماتومی داده و در صورتی که مطالبات این بازیکن پرداخت نشود، پرونده او و باشگاه استقلال به کمیته انضباطی فیفا می‌رود.
 
وی در پایان اضافه کرد: ماجرای تونی مثل ماجرای توزی، ساموئل و سایر خارجی‌های استقلال است و این را می‌گویم تا مدیران لیگ برتری بدانند که چندین پرونده از بازیکنان خارجی به کمیته انضباطی فیفا رفته است. کمیته انضباطی فیفا اولتیماتومی دیگر نمی‌دهد و به یکباره حکم به کسر امتیاز می‌دهد. امیدوارم باشگاه استقلال و سایر باشگاه‌های لیگ برتری به این امر توجه داشته باشند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *