پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

اشتری: تمامی تحرکات داعش رصد می‌شود

سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 456026
فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه در حال حاضر دستگاه‌های امنیتی و نیروی انتظامی در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند، افزود: هیچ تهدیدی شامل حال کشور ما نمی‌شود و همه فعالیت‌های داعش رصد می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون قضایی و حقوقی نیروی انتظامی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره تهدیدات مجازی گروهک تروریستی داعش، گفت: همه فعالیت‌های گروهک تروریستی داعش چه در فضای مجازی و چه در مرزها تحت رصد و نظارت دقیق نیروهای امنیتی و انتظامی است و با کوچکترین تحرک به شدت برخورد می‌شود.

وی با ابراز امیدواری به شهروندان گفت: مردم ایران خیال آسوده داشته باشند که خدمتگزاران آنها در نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های امنیتی با تمام توان مراقب حفظ نظم و امنیت هستند.

فرمانده ناجا از زحمات سه ساله سردار زارعی معاون قبلی حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی قدردانی کرد و افزود: امیدواریم مجلس نگاه ویژه‌ای به حل مشکلات معیشتی و بودجه‌ای نیروی انتظامی در برنامه ششم توسعه و بودجه‌بندی سال ۹۵ داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرزاد
United States
با تشکر از پلیس فتا و سایر نیروهای امنیتی