کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهادت پاسدار شاهین شهری در سوریه

25 آبان 1394 ساعت 23:56

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه گفت: پاسدار شهید محمدجواد قربانی از محله حاجی‌آباد شاهین‌شهر در مقابله با گروهک تکفیری، صهیونیستی داعش روز گذشته در سوریه به شهادت رسید.


به گزارش جهان به نقل از فارس، سید علی مشیر صدری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر شهادت پاسدار شهید محمدجواد قربانی از محله حاجی‌آباد شاهین‌شهر در مقابل گروهک تکفیری، صهیونیستی داعش گفت: شهادت این جوان پاسدار رشید اسلام را هم به رهبر معظم انقلاب، خانواده وی و عموم ملت ایران به‌خصوص مردم شهیدپرور استان اصفهان تبریک و تسلیت می‌گوییم.
 
وی با اشاره نحوه چگونگی به شهادت رسیدن شهید قربانی در مقابل گروهای تروریستی در سوریه افزود: هفته گذشته این شهید والامقام توسط گروهک‌های معارض تکفیری، صهیونیستی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد که بر اثر شدت جراحات وارده روز گذشته جان به جان آفرین تسلیم می‌کند و به درجه پر افتخار شهادت نائل می‌شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام طی فردا یا پس‌فردا از مقابل سپاه شاهین‌شهر به سمت سه را فردوسی برگزار می‌گردد که زمان دقیق آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
 
به همین خاطر حسینعلی حاجی نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، حجت السلام مرتضی ملکیان امام‌جمعه شاهین‌شهر و علیرضا بصیری هرکدام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس طی پیام‌های جداگانه‌ای شهادت این سرباز و پاسدار انقلاب را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، خانواده وی و مردم شهیدپرور اصفهان تبریک و تسلیت گفتند


کد مطلب: 455893

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/455893/شهادت-پاسدار-شاهین-شهری-سوریه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com