جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

توقف تیم فوتبال امید ایران برابر استرالیا

دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب: 455876
دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و استرالیا درحالی با تساوی به پایان رسید که شاگردان محمد خاکپور شکست در این مسابقه را با نتیجه مساوی عوض کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم فوتبال امید ایران که برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی کشور امارات شده است، عصر امروز دوشنبه در دیداری تدارکاتی برابر تیم امید استرالیا به میدان رفت و در این بازی شکست یک بر صفر را با تساوی یک بر یک عوض کرد.
 
در این مسابقه که در ورزشگاه ایرانیان برگزار شد، گل تیم امید استرالیا در دقیقه ۴۳ به ثمر رسید اما مهرداد محمدی در دقیقه ۴۹ و روی پاس میلاد کمندانی توانست گل تساوی تیم امید ایران را به ثمر برساند. ویدمار چهره سرشناس فوتبال استرالیا، هدایت تیم امید این کشور را برعهده داشت.
 
امیر عابدزاده، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وحید حیدریه، جلال عبدی (۶۳- علی عبدالله‌زاده)، ماهان رحمانی (۴۶- احمد نورالهی)، احسان پهلوان (۶۱- محسن کریمی)، شاهین ثاقبی (۴۶- رضا کرملاچعب)، میلاد کمندانی (۶۹- فرشید اسماعیلی)، علی کریمی و ارسلان مطهری (۴۶- مهرداد محمدی) نفراتی بودند که توسط محمد خاکپور در این بازی به میدان رفتند.
 
حشمت مهاجرانى سرمربى پیشین تیم ملى فوتبال ایران یکی از تماشاگران این بازی بود که در بدو ورود مورد استقبال حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید ایران قرار گرفت. همچنین دکتر فیاض سفیر ایران در امارات در ورزشگاه حضور یافت و پس از پایان مسابقه به رختکن تیم امید رفت و با اعضای کادرفنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.
 
تیم فوتبال امید ایران که خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ - برزیل آماده می‌کند، ظهر فردا به ایران باز می‌گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *