جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تسهیل تردد زوار اربعین در مرز مهران

دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 455869
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: برای تسهیل در تردد زوار در مرز مهران برنامه‌ریزی شده است.
به گزارش جهان، نورالله خادم امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: پارکینگ 60 هکتاری مهران برای اربعین آماده شد.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با بیان اینکه پارکینگ 60 هکتاری مهران برای اربعین آماده است از اجرای طرح پروژه روشنایی و قطعه‌بندی پارکینگ بزرگ مهران خبر داد.
 
خادم اظهارداشت: طرح تکمیل پروژه پارکینگ بزرگ مهران و تجهیز به سیستم روشنایی، آبرسانی و همچنین قطعه‌بندی آن در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی افزود: پارکینگ بزرگ شهر مهران واقع در ابتدای کمربندی مسیر دهلران که کار زیر سازی آن به اتمام رسیده در صدد راه اندازی سیستم روشنایی و آبرسانی و همچنین قطعه بندی آن هستیم.
 
خادم با اشاره به اینکه شهرداری مهران با همکاری شهرداری منطقه 5 تهران مسئولیت تجهیز کردن پارکینگ را بر عهده گرفته‌اند، افزود: تمام تلاش پلیس برای تسهیل در تردد زائران و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در استان ایلام و خصوصا شهر مرزی مهران است.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با اشاره به قطعه‌بندی پارکینگ بزرگ مهران، تصریح کرد: پارکینگ 60 هکتاری به 5 قطعه بزرگ تقسیم و به وسیله تجهیزات مورد نیاز قطعه بندی می‌شود.
 
وی ادامه داد: قسمت انتهایی از پارکینگ بزرگ را نیز پارک سوار احداث شده که زائران بتوانند به سهولت با وسایل نقلیه‌ای که پیش‌بینی شده تا پایانه مرزی اعزام شوند.
 
خادم تصریح کرد: زوار از پارک خودرو در معابر شهر مهران جدا خودداری و همچنین به هیچ وجه از وسایل نقلیه باری و وانت بارها و همچنین موتور سیکلت جهت تردد تا پایانه مرزی استفاده نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *