کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماجرای سکه‌های اهدایی روابط عمومی زیرمجموعه ترکان‌به"پایش"

25 آبان 1394 ساعت 12:12

بعد از خروج مهمان از استودیو ، جعبه زیر را به مهمان محترم دادم و گفتم روابط عمومی زیرمجموعه شما قبل از برنامه برای ما اینها رو فرستاده. جعبه را باز کرد، توش رو که دید، اول جاخورد.


به گزارش جهان، سید امیر سیاح از عوامل برنامه پایش در صفحه شخصی خود نوشت:

"بعد از خروج مهمان از استودیو ، جعبه زیر را به مهمان محترم دادم و گفتم روابط عمومی زیرمجموعه شما قبل از برنامه برای ما اینها رو فرستاده.

جعبه را باز کرد، توش رو که دید، اول جاخورد. بعد خودش را جمع و جور کرد و پرسید یعنی این هدیه رو قبول نمی کنید؟!!

این بار من جاخوردم و محکم پاسخ دادم: توهین خیلی بزرگی بود به ما. به زیرمجموعه تون بفرمایید با رسانه ها اینطور رفتار نکنند.

گفت باشه. سکه ها رو گذاشت جیبش و رفت..."

هرچند که سیاح به نام مهمان برنامه اشاره ای نکرده است ولی شب گذشته اکبر ترکان مهمان این برنامه اقتصادی بوده است


ماجرا از این قرار است که روز گذشته مدیر روابط عمومی منطقه ازاد اروند به مدیر روابط عمومی برنامه پایش پیامک می دهد و به ایشان اعلام می کند که امانتی می خواهد برای وی بفرستد ، ایشان موضوع را مدیران خود منعکس می کند و با هماهنگی مدیر گروه اقتصاد شبکه یک بسته به گروه اقتصاد ارسال می شود که مشخص می شود امانتی مذکور چندین سکه بوده است .

گفتنی است اخیراً برنامه پایش انتقاداتی نسبت به تردد خودروهای پلاک اروند در خوزستان داشته و عملکرد استانداری خوزستان و منطقه ازاد را مورد انتقاد قرار داد ، ظاهرا سکه های از خوزستان رسیده برای ساکت کردن منتقدان بوده که بی فایده بوده است.


کد مطلب: 455788

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/455788/ماجرای-سکه-های-اهدایی-روابط-عمومی-زیرمجموعه-ترکان-به-پایش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com