شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

علت حضور بیگانگان در منطقه خلیج‌فارس

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 455380
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: "فروش سلاح و ناامن کردن منطقه" علت حضور بیگانگان در منطقه خلیج‌فارس است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بازدید میدانی از وضعیت آمادگی‌های دفاعی و امنیتی یگان‌های مستقر در خلیج‌فارس با اشاره به راهبردی بودن منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، گفت: عمق دید و تفکر رهبر معظم انقلاب نگاهی آینده نگر و پیش دستانه نسبت به تهدیدات احتمالی است.

وی افزود: متأسفانه برداشت برخی جریانات فکری از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، برداشتی سطحی و ساده‌انگارانه است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اختیارات رهبر انقلاب و روسای هر یک از قوا را مشخص کرده است و سیاست‌های کلان نظام از اختیارات رهبر انقلاب اسلامی است و به نظر می‌رسد برخی از اظهار نظرهای اخیر شعارهای انتخاباتی زودهنگام باشد.

سرلشکر صفوی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در صیانت و پاسداری از حقوق ملت ایران، گفت: رهبر معظم انقلاب سکان‌دار و دیده‌بان حقوق ملت ایران در مقابل انحرافات از اصول انقلاب اسلامی و عدالت‌خواهی در مقابل جریانات منحرف داخلی و خارجی هستند.

وی با تبیین نقش نیروهای مسلح در نگهبانی و دفاع از انقلاب اسلامی ایران، گفت: مهم‌ترین وظیفه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه سپاه، پاسداری از ارکان انقلاب اسلامی ایران است.

دستیار و مشاور عالی‌مقام معظم رهبری با اشاره به راهبرد جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج‌فارس گفت: توان و راهبرد جمهوری اسلامی ایران در جهت همگرایی کشورهای منطقه و ایجاد امنیت پایدار در منطقه خلیج‌فارس، توسط کشورهای این منطقه است.

سرلشکر صفوی افزود: حضور بیگانگان در منطقه راهبردی و حساس خلیج‌فارس برای فروش میلیاردها دلار سلاح و همچنین ناامن کردن این منطقه برای پیشبرد سیاست‌های استکباری است.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توان و قدرت دفاعی و بازدارندگی مؤثر برخوردار هستند و امنیت صدور انرژی از منطقه خلیج‌فارس با اقتدار ایران قابل‌ تداوم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *