شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

جاعل نامه بازنشستگی مرادی کیست؟

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 455370
با مطرح شدن موضوع جعل نامه درخواست بازنشستگی سهراب مرادی، حواشی جدیدی در فدراسیون وزنه‌برداری ایجاد شده است.
به گزارش تسنیم ، سهراب مرادی در حالی از سوی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از حضور در مسابقات جهانی 2015 امریکا منع شده که نامه چند سال گذشته فدراسیون کشورمان با امضای حسین رضازاده او را به همراه ١٤ وزنه‌بردار دیگر بازنشسته اعلام کرده بود.
 
در این بین جالب است که حسین رضازاده با اعلام اینکه این نامه با امضای وی نبوده است، معمای جدیدی پیش پای مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری گذاشته است. علی مرادی، رئیس فدراسیون با تأیید این موضوع به خبرگزاری تسنیم گفت: رضازاده گفته که نامه جعل شده و امضای واقعی او نیست! البته آن امضا با امضای رضا زاده مو نمی‌زند اما حرف رضازاده قابل قبول است.
 
اینکه چه کسی امضای رضازاده را جعل کرده مشخص نیست و از نکات جالب توجه اینکه سهراب مرادی نیز مدعی است نامه‌ای را امضا نکرده و امضای پای نامه کار او نیست!
 
قاسمی، دبیر پیشین فدراسیون که مسئول نامه‌نگاری‌ها است نیز از وجود چنین نامه‌ای ابراز بی‌اطلاعی کرده است! حال اینکه چه کسی مرادی را بازنشسته اعلام کرده معمای جالب و البته غم انگیزی برای سهراب خواهد بود.
 
تیم وزنه‌برداری کشورمان که بهداد سلیمی و سعید محمدپور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد با غیبت مرادی ضعیف‌تر از قبل باید در آمریکا حاضر شود.
به هر شکل به نظر می‌رسد که ارگان‌های ناظر باید هرچه زودتر پیگیر جاعل نامه بازنشستگی مرادی و البته طلای احتمالی که از دست مرادی در آمده باشد. اینکه چه کسی از غیبت مرادی سود می‌برد، خود، نکته‌ای مبهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *