شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

مسی به تمرینات بارسلونا بازگشت

جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 455209
ستاره بارسلونا به تمرینات گروهی تیمش بازگشت تا احتمال حضورش او در ال کلاسیکو بیشتر شود.
به گزارش جهان به نقل از  ایسنا و به نقل از ال موندو دپورتیوو،  لیونل مسی که در بازی با لاس پالماس آسیب دید، مدت‌هاست از ترکیب تیمش دور مانده است و نتوانسته برای تیم ملی فوتبال آرژانتین و بارسلونا به میدان برود. او که هفته گذشته تمرینات انفرادی خود را شروع کرده بود، به تمرینات گروهی تیمش نیز بازگشت تا احتمال حضورش در ال کلاسیکو افزایش پیدا کند.
 
رئال مادرید و بارسلونا شنبه دو هفته آینده باید در دیدار رفت لالیگا برابر هم به میدان بروند. این در حالی است که هنوز حضور مسی در این دیدار قطعی نشده است. البته پزشک تیم ملی آرژانتین چندی پیش گفته بود مسی نباید در این دیدار به میدان برود. آگوستینو، پزشک تیم ملی آرژانتین در گفت‌و‌گو با شبکه کادنا سر درباره آسیب‌دیدگی‌ لئو گفت: اگر مسی در ال کلاسیکو بازی کند، ریسک بزرگی است و احتمال دارد دوباره آسیب ببیند. سرمربی تیم نمی‌تواند به بازیکنی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است، اعتماد کند. او ممکن است با بازی در این دیدار ضربه ببیند.
 
لیونل مسی به تازگی به تمرینات گروهی تیمش بازگشت و پا به پای دیگر بازیکنان، شروع به کار با توپ پرداخته است. به نظر می‌رسد دوران نقاهت این بازیکن به خوبی به پایان رسیده است و باید منتظر حضور مسی در فوتبال باشیم.
 
مسی در حالی از میادین دور است که تیم ملی کشورش باید در دیداری حساس برابر برزیل به میدان برود. البته او در تمرینات بارسلونا حضور فعالی داشته و در آخرین تمرین تیمش شاداب همراه با دیگر بازیکنان شروع به بازی دستگرمی کرد و یک پاس گل نیز در این تمرین برای هم‌تیمی خود فراهم کرد.
 
بارسلونا بدون مسی عملکرد خوبی داشته است و با درخشش فوق العاده لوییس سوارس و نیمار توانسته نتایج خوبی کسب کند و به صدر جدول لالیگا برسد تا غیبت بهترین بازیکن تیم حس نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *