چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

دیدار رئیسی با دادستان کل روسیه

جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 455205
حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی دادستان کل کشور در شهر سوچی روسیه با یوری چایکا دادستان کل روسیه دیدار کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در این دیدار که ۲۰ آبان برگزار شد، دادستان کل روسیه ضمن تشکر از سخنرانی دادستان جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس دادستان ها اظهار داشت: دو کشور ایران و روسیه در بسیاری از مسایل بین المللی همسو می باشند و ما می بایست همکاری های خود را گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری با سه نفر از مقامات قضایی ایران ملاقات نموده ارتباطات هر چه بیشتر دادستان های دو کشور را مفید ارزیابی نمود.

حجت الاسلام رییسی نیز ضمن تشکر از دادستان کل روسیه در برگزاری مطلوب کنفرانس دادستانها و تسلیت به مناسبت کشته شدن اتباع روسیه در حادثه سقوط هواپیما، با اشاره به روابط و مناسبات ایران و روسیه ، همکاری های ایران و روسیه را برای مبارزه با تروریسم در منطقه و از جمله در سوریه مثبت ارزیابی کرد.

دادستان جمهوری اسلامی ایران همچنین ضمن دعوت از دادستان کل روسیه به منظور سفر به ایران اظهار داشت: موافقتنامه همکاری بین دادستانهای دو کشور مراحل نهایی خود را طی می کند که امیدوارم در سفر شما به تهران به امضا برسد.

چایکا نیز با پذیرش این دعوت اظهار داشت: من با کمال میل به کشور شما سفر خواهم نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *