جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تازه ترین گزارش از امدادرسانی‌ به سیل زدگان

پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 455140
رئیس سازمان امداد و نجات ضمن تشریح گزارش امدادرسانی به سیل زدگان در ۱۰ استان کشور طی سه روز گذشته در عین حال از جان باختن ۱۰ تن و مفقود شدن ۴ نفر در پی آن خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دکتر ناصر چرخساز در این باره افزود: از ۱۸ آبان ماه تا ساعت ۱۱ امروز پنجشنبه ١٠استان ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، فارس، قزوین، کرمان،کرمانشاه، لرستان،هرمزگان و یزد تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفته اند.

وی با اشاره حضور امدادگران جهت ارایه خدمات لازم به سیل زدگان گفت: تا ساعت ۱۱ صبح امروز ۳۶۰۰ تن امدادرسانی شدند و ۱۷۰ تن اسکان اضطراری یافتند. همچنین ۲۱ تن مصدوم شدند و هفت نفر از آنها جهت ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند. ۱۴ تن نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

چرخساز ضمن ابراز تاسف از جان باختن ۱۰ تن از هموطنانمان، گفت: ۶ تن در رودان، یک نفر در برازجان، یک نفر مهر، یک نفر منوجان و یک نفر نیز در بردسیر جان خود را از دست دادند.

به گفته وی، متاسفانه چهار نفر نیز در تایباد همچنان مفقود هستند؛ در اثر طغیان رودخانه فصلی باخزر، یک خودرو با٤سرنشین گرفتار سیل شد. خودرو ٤٠٥ کشف شده اما جستجوی افراد مقفودی ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *