جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳

دلیل عجیب داعش برای یک اعدام

پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 455083
یک منبع محلی استان نینوا از اقدام گروه تروریستی داعش در اعدام رئیس گروه فیزیک دانشگاه موصل خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از العالم ؛ یک منبع آگاه در استان نینوای عراق گفت: داعشی ها این فیزیکدان عراقی را به دلیل خودداری از ساخت "سلاح بیولوژیک" برای تروریست ها، عصر چهارشنبه (۲۰ آبان) اعدام کردند.

به نوشته سومریه نیوز، تروریست های داعش که قصد دارند با ساخت سلاح های بیولوژیک، از این سلاح ها علیه ارتش و نیروهای مردمی عراق استفاده کنند، وقتی با مقاومت رئیس گروه فیزیک دانشگاه موصل در برابر خواسته خود مواجه شدند، وی را با شلیک گلوله به سرش در یکی از میادین مرکزی شهر موصل اعدام کردند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: وی در یکی ازمیادین مرکزی نینوا اعدام شد و داعشی ها جسد وی را به پزشکی قانونی تحویل دادند.

گفتنی است موصل از ژوئن ۲۰۱۴ (خرداد ۹۳) به کنترل تروریست های داعش درآمد و به دلیل تلاش این گروه برای تحمیل دیدگاههای تند خود در ابعاد مختلف زندگی مردم، از بحران امنیتی و انسانی شدید رنج می برد.

این در حالی است که حملات هوایی ارتش عراق به پایگاههای این گروه در موصل ادامه دارد که به هلاکت و زخمی شدن اعضای آن منجر می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *