پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

مفقود شدن 4 نفر در سیل تایباد

پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 455076
معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر اظهارکرد: امدادگران جمعیت در این مدت به 3600 تن امدادرسانی کرده و 170 نفر را نیز اسکان اضطراری دادند.
معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به آمار عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۱۸ آبان تا ساعت ۸ صبح امروز اظهارکرد: امدادگران جمعیت در این مدت به ۳۶۰۰ تن امدادرسانی کرده و ۱۷۰ نفر را نیز اسکان اضطراری دادند.

به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حسین درویشی در خصوص عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۱۸ آبان ماه تا ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه) گفت: در این مدت ۱۰ استان ایلام، کرمانشاه، لرستان، بوشهر، خراسان رضوی، فارس، قزوین، کرمان، هرمزگان و یزد در ۵۷ شهرستان و همچنین در جزیره کیش متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند.

وی افزود: علاوه بر ۵۷ شهرستان مذکور، ۱۳۳ شهر، روستا و منطقه نیز بر اثر این سیل و آبگرفتگی آسیب دیده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر یادآور شد: تا ساعت ۸ صبح امروز به ۳۶۰۰ نفر از هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی امدادرسانی شده است و ۱۷۰ تن نیز اسکان اضطراری داده شدند؛ علاوه بر آن ۷ تن به مناطق امن انتقال داده شده و ۴ نفر نیز در سیل شهرستان تایباد مفقود شده‌اند.

به گفته وی، به وسیله دستگاه های موتورپمپ و لجن کش از ۲۰۰ واحد مسکونی تخلیه آب انجام شد.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر؛ درویشی همچنین با بیان اینکه در جریان این سیل و آبگرفتگی به ۲۱ مصدوم امدادرسانی شده است، افزود: ۱۴ نفر درمان سرپایی شده و ۷ تن نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مفقود چيه ؟!!!!!!!!!!! بنويسيد: ناپديد!
چرا تيشه به ريشه ايراني و زبان فارسي مي زنيد ؟ از اين تازيها(عربها) چه سودي به ما مي رسد كه زبان آنان را بكار مي بريد؟