سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

یک انتصاب در مرکز ملی فضای مجازی

پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 455064
دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور طی حکمی مجتبی جعفری را به سمت قائم مقام و معاون امنیت مرکز ملی فضای مجازی کشور منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم ؛ طی حکمی از سوی سید ابوالحسن فیروز آبادی، مجتبی جعفری به سمت قائم مقام و معاون امنیت مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد.

جعفری در دوره قبل شورای عالی فضای مجازی کشور، مشاور رئیس مرکز و مجری طرح "تدوین معماری جمهوری اسلامی در فضای مجازی" بود.

وی همچنین علاوه بر فعالیت‌های علمی و آموزشی در این حوزه، فعالیت‌های پژوهشی خود را با تاسیس و مدیریت پژوهشکده‌های امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در مرکز تحقیقات مخابرات ایران و مرکز پژوهش امنیت سامانه‌های رایانه‌ای (یاس) آغاز کرده و در حوزه‌های اجرایی نیز مراکز فناوری اطلاعات ریاست جمهوری و مدیریت راهبردی افتا را تاسیس و تکمیل شبکه اختصاصی دولت را مدیریت کرده است.

از دیگر فعالیت‌های وی، مدیریت تدوین اسناد راهبرد امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، راهبرد ملی توسعه دولت الکترونیک و نظام ملی مقابله با حوادث رایانه‌ای بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *