شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۶
۲۲
قائم مقام حزب اعتماد ملی در نمایشگاه مطبوعات؛

"کیهان" کاملا علیه نظام است!

چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 455011
قائم مقام حزب اعتماد ملی، با اشاره به آنچه «تخریب دولت توسط رسانه‌های اصولگرا» عنوان می‌شود، گفت: دولت با شکایت نکردن از این رسانه ها، بزرگواری کرده و با کرامت برخورد می‌کند!
به گزارش جهان به نقل از مهر، رسول منتجب‌نیا در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، در گفتگو با خبرنگار این رسانه درباره موضع خود نسبت به عدم حضور بسیاری از رسانه های اصولگرا در نمایشگاه امسال و وضعیت تعامل دولت با رسانه ها، مدعی شد: رسانه هایی که نمایشگاه را تحریم کرده اند، هیچ کدام از رسانه های موجه در جامعه نیستند و مردم به آنها به چشم یک رسانه مردمی نگاه نمی کنند.
 
وی ادامه داد: بعضی از آنها از اعتبارات عمومی استفاده می کنند، اما موضع گیری های آنها دائما برخلاف دولت بوده و جزء افراطی ترین جریان های سیاسی محسوب می شوند.
 
این فعال اصلاح طلب عنوان کرد: اگر اشتباه نکنم، همه رسانه هایی که از آنها اسم برده شد، (رسانه های تحریم کننده نمایشگاه) در جریان افراطیون می گنجند و افراطیون هم جزو تخریب‌گران دولت هستند. هدف آنها تخریب دولت بوده و به دنبال آن بوده اند تا با این حرکت خود ضربه ای به دولت وارد کنند و قهرمان شوند، اما موفق نمی شوند و می بینیم که نمایشگاه هم به خوبی برگزار شده است.
 
منتجب نیا در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از یارانه پرداختی دولت به رسانه ها باید به معنی استفاده از اعتبارات دولتی و انتقاد نکردن رسانه ها از عملکرد دولت تلقی شود، عنوان کرد: منظور من یارانه نیست؛ برخی از این رسانه ها مانند «کیهان» دولتی هستند و کاملا از اموال عمومی استفاده می کنند.
 
وی مدعی شد: رسانه ای مانند کیهان کاملا علیه سیاستهای نظام حرکت می کند.
 
قائم مقام حزب اعتماد ملی در عین حال گفت: انتقاد رسانه ها از دولت آزاد است، اما تخریب و توهین پذیرفتنی نیست. اگر شما هر روز کیهان را مشاهده کنید و یک حقوقدان آن را بررسی کند، می تواند از صفحه دوم آن چند دادخواست و شکایت دربیاورد.
 
منتجب نیا در پاسخ به این سوال که با وجود چنین مسئله ای چرا دولت تا به حال از این رسانه ها شکایت حقوقی نکرده است، اظهار داشت: دولت بزرگواری کرده و با کرامت برخورد می کند! مردم قضاوت می کنند، در گذشته نیز موارد فراوانی بوده است که بداخلاقی های رسانه ای می شده، اما مردم قضاوت خود را در پای صندوق های رای انجام داده و این بداخلاقی ها را محکوم کرده اند.
 
وارد سال ۸۸ نشوید! ۹۲ را ببینید
 
وی در پاسخ به این نکته که در سال ۸۸ نیز مردم در پای صندوق های رای قضاوت کردند، گفت: حالا وارد سال ۸۸ و مسائل مشتبه نشوید! مسائل مُبَین و سال ۹۲ را ببینید که تمام امکانات را بسیج کردند، اما رای نیاوردند و از میان ۶ کاندیدا، یک نفر یعنی آقای روحانی رای آورد و آقای روحانی نیز نامزد بلامعارض و منحصر به فرد اصلاح‌طلب ها بود و اصلاح‌طلبان پیروز شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اراکی
امویان نیز خط و نهضت حسینی را خارج شده از دین معرفی می کرد ند . روز به روز چهره واقعی تون داره بیشتر نمایان میشه .
یونس
لابد شما و جریان فتنه 88 هم عین اسلام هستید ! عجب رویی دارید شماها !!!!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
وقتی انسان تقوا نداشته باشد نتیجه اش همین می شود که مزدوران آتش زننده پرچم امام حسین می شوند مردان خداجو و مقابله کنندگان و افشاگران منافقین جدید می شوند " علیه نظام"!
مجمد
این ها چه قدر زود فراموش می کنند اتفاقا در سال 88 همه بسیج شدند که موسوی رای بیاورد و ..... که نشد ولی چون کم می آورد می گوید وارد سال 88 و مسائل مشتبه نشوید....... واقعا چقدر پررو هستند تازه رای لب مرزی را بهش می نازند اما رای سال 88 را بر نمی تابند واقعا که.... خودتان قضاوت کنید.....
محمد
United States
کدوم نظام؟! تاجایی که ما شمارو میشناسیم بیشتر حافظ منافع آمریکایین تو ایران!‌کیهان هم کاملا علیه نظام شماس!! یعنی آمریکا!
عجب رویی دارند بعضی ها
از نظر شما تمام منتقدان دولت علیه نظام هستند؟! پس فتنه گران سال 88 ،خودفروخته ها ،جاسوس ها و نفوذی های فرهنگی وسیاسی و....حتما دوستدار نظام هستند؟!! ضمنا دولت از هرکس توانسته تا حالا شکایت کرده است.
Iran, Islamic Republic of
بسی مایه انبساط خاطر گشتی! گاه گاهی از این بذله گویی ها کنید! شاد میشویم!
ح
Iran, Islamic Republic of
ابو علی سینا را گفتند کافر است.. گفت
کفر چو منی گزاف و آسان نبود، محکم تر از ایمان من ایمان نبود، در دهرچو من یکی و آن هم کافر، پس در همه دهر یک مسلمان نبود
رضا
عجب!
ناصر
البته که کیهان علیه نظام است البته نظام مدنظر شما نه نظام فعلی جمهوری اسلامی ایران
خجالت ه خوب چیزیه چرا نباید فتنه 88 وکولی بازی وشارلاتنبازی وپدر سوخته بازی افساد طلبان را فراموش کرد وبه رای نیم درصدی سال 92 نگاه کرد وقاحت هم حدی داره
آزاد
Iran, Islamic Republic of
شهر که خلوت میشه قورباغه هفت تیر کش میشه!!
این مصداق کامل اصلاح طلبانه.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
یعنی خبرگزاری فارس ( پر بازدید ترین خبرگزاری ایرانی) مردمی نیست؟!
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
معلومه چقدر از رای مردم می ترسید که درباره سال 88 چیزی نمی گویید!
این بنده خدا هی خودشو می کشه که تحویلش بگیرن اونوقت شما هم اینطوری باهاش برخورد می کنین؟
سید
زهی خیال باطل
دولت تضمین سیاسی داده ... که از توهین ها به دادگاه شکایت نکنه
کیهان کاملا علیه نظام است .. اما علیه کدام نظام ؟ "علیه نظام سلطه .. علیه نظام سرمایه داری غرب .. علیه نظام سرمایه داری و تضییع حقوق مردم که مورد نظر برخی از آقایونه .. " میگی نه ! بخونین تا متوجه بشین ... راستی از این جناب طرفدار آزادی و مدعی دمکراسی بپرسید چه جوریه که مثلا انتقاد از دولت احمدی نژاد خیلی خوبه و در راستای نظام هستش ولی انتقاد از دولت روحانی خیلی بده و بر علیه نظامه ؟ حد اقل این دمکراسی دمکراسی که ازش دم میزنید را اول یاد بگیرید بعد وارد عرصه سیاست بشید ...
جناب " دیکتاتور " .. نقد عملکرد دولت ها از اصول اولیه دمکراسی هستش که امثال شما برایش یقه چاک میکنید .. هشت ماه تمام کشور را به آتش کشیدید به اسم اینکه احمدی نژاد توهین کرده !! .. این همه روحانی به منتقدینش توهین میکنه یک نفر یک شیشه شکسته ؟ بعد هم منتقدین را متهم میکنی به " افراطی گری " ؟ تو که تحمل چند تا مقاله انتقادی را نداری چطوری به خودت اجازه میدی پست قائم مقامی یک حزب سیاسی را اشغال کنی ؟
رامــــــــــــــــــــــــــــــــــین
Iran, Islamic Republic of
قضاوت از منظر اصلاح طلبان و شخص منتجب نیا یعنی اینکه هر وقت اصلاح طلبان رای بیاورند بهترین انتخابات برگزار شده و عادلانه ترین قضاوتها صورت گرفته اما هر وقت اصلاح طلبان رای نیاورند بدترین انتخابات برگزار شده و ناعادلانه ترین قضاوتها صورت گرفته!
حرف حقى زده است و كاملا درست.
وارونه
البته روزنامه های اعتماد وآرمان وشرق و....اینها ...