جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

DNAمفقودین منا به عربستان فرستاده شد

چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 454988
نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت درخصوص آخرین اطلاعات از وضعیت مفقودین فاجعه منا،گفت: تغییری در آمار مفقودین فاجعه منا ایجاد نشده و‌ هنوز وضعیت همان ۲۵ نفر مفقود مشخص نشده است که البته DNA این افراد را برای شناسایی به عربستان فرستاده‌ایم.
به گزارش جهان به نقل از تابناک، نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت درخصوص آخرین اطلاعات از وضعیت مفقودین فاجعه منا،گفت: تغییری در آمار مفقودین فاجعه منا ایجاد نشده و‌ هنوز وضعیت همان ۲۵ نفر مفقود مشخص نشده است که البته DNA این افراد را برای شناسایی به عربستان فرستاده‌ایم.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدعلی قاضی‌عسگر درگفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت،درخصوص آخرین اطلاعات از وضعیت مفقودین فاجعه منا،اظهارداشت: تغییری در آمار مفقودین فاجعه منا ایجاد نشده و‌ هنوز وضعیت همان ۲۵ نفر مفقود مشخص نشده است که البته DNA این افراد را برای شناسایی به عربستان فرستاده‌ایم.

نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت افزود: مسئولان عربستانی گفته‌اند که تا ۱۰ روز آینده نتایج جدید پیگیری‌ها در خصوص وضعیت مفقودین فاجعه منا را اعلام می‌کنند.

سرپرست حجاج ایرانی درخصوص انتشار خبری مبنی بر دفن غضنفر رکن آبادی توسط دولت عربستان سعودی، بیان کرد: دراخباری که رصد کرده‌ایم چنین خبری اعلام نشده است،البته احتمال این موضوع وجود دارد ولی از آنجا که هیچ‌خبری نداریم، نمی‌توانیم این موضوع را رد یا تایید کنیم.

قاضی‌عسگر با تاکید برمطالبه مقام معظم رهبری مبنی براینکه نباید فاجعه منا به فراموشی سپرده شود،گفت: برنامه‌های خود را در این زمینه آغاز کرده‌ایم که از جمله آن‌ها می‌توان به آغاز پیگیری‌های حقوقی برای احقاق حقوق قربانیان فاجعه منا و بازماندگان آن‌ها اشاره کرد،همچنین برای انعکاس ابعاد مختلف فاجعه منا به سراسر دنیا، اقدامانی را انجام‌ داده‌‌ایم که به تدریج درآینده محقق می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *