پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
چه کسی گفته ۹ بازیکن ما در لیگ فوتبال آمریکا بازی می‌کنند

پاسخ سرمربی تیم فوتبال گوآم به شایعات

چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 454919
گری وایت، سرمربی تیم فوتبال گوآم، به این شایعه که ۹ بازیکن تیمش در لیگ فوتبال آمریکا (MLS) بازی می‌کنند، واکنش نشان داد
 به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم فوتبال گوآم روز سه شنبه هفته آینده میزبان تیم ملی ایران است. این تیم فردا پنجشنبه در بنگلور به مصاف تیم ملی هند می رود.
 
گوام نسبت به گذشته خیلی تفاوت کرده است. این تیم شکست های ۲۱ بر صفر و ۱۶ بر صفر را مقابل کره شمالی و تاجیکستان در پرونده دارد. 
 
گری وایت در خصوص بازی با هند در رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: ما برای صعود با هند بازی می کنیم و آنها برای اعتبارشان بازی می کنند. شانس ما برای صعود خوب است. وقتی نتایج قرعه کشی در آوریل منتشر شد چه کسی فکر می کرد تا اینجای کار هفت امتیاز کسب کنیم؟ 
 
سرمربی تیم فوتبال گوآم در خصوص وضعیت آب و هوایی کشور هند برای این بازی گفت: به ما گفته بودند در بنگلور باران نمی بارد اما از روزی که هواپیمای ما به زمین نشسته باد و توفان است. البته ما در رقابتهای شرق آسیا که به میزبانی هنگ کنگ برگزار شد تجربه چنین وضعیتی را داریم. 
 
گری وایت در ارتباط با این شایعه که ۹ بازیکن گوآم در لیگ فوتبال آمریکا بازی می کنند، گفت: کدام ۹ بازیکن؟ ما فقط یک بازیکن در لیگ فوتبال آمریکا داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *