جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنشی به اولتیماتوم عمران پردیس

سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 454767
در حالی شرکت عمران پردیس به متقاضیان مسکن مهر فاز ۱۱ برای پرداخت ۷ میلیون تومان تا دو ماه آینده اولتیماتوم داده که زمان تحویل این واحدها مشخص نشده و این ابهام پرداخت ارقام موردنظر را با تردید جدی مواجه کرده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، شرکت عمران پردیس در اطلاعیه‌ای با اعلام قیمت نهایی ۳۷.۵ میلیون تومانی واحدهای مسکن مهر پروژه کوزو اعلام کرد: متقاضیان تا ۳۰ دی امسال باید نسبت به واریز دو قسط ۳.۵ میلیون تومانی اقدام کنند، قسط ۴.۶ میلیونی آخر نیز باید در زمان تحویل واریز شود.

در این اطلاعیه آمده است؛ « پیرو اطلاعیه شماره ۵۳ مبنی بر اعلام قیمت نهایی پروژه کوزو به استحضار می‌رساند کلیه متقاضیان محترم که در بلوک‌های واقع در زون‌های ۱، ۴ شمالی و ۵ شرکت کوزو دارای انتخاب واحد و آن دسته از متقاضیانی که اطلاعیه مربوط به شیوه پرداخت باقیمانده قیمت نهایی، به کارتابل آنها در سامانه هوشمند پردیس ارسال شده است و تاکنون نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نکرده‌اند، باید در چارچوب برنامه زمانبندی مندرج در اطلاعیه نسبت به پرداخت اقساط باقیمانده خود اقدام فوری معمول کنند. همچنین به استحضار آن دسته از متقاضیانی که اطلاعیه واریز وجه به کارتابل آنها ارسال نشده است، می‌رساند این متقاضیان باید در چارچوب جدول ذیل نسبت به پرداخت باقیمانده سهم آورده خود به‌صورت اقساطی اقدام کنند.»

قیمت نهایی( ریال )

حد نصاب انتخاب واحد آورده (ریال)

تاریخ و مبلغ واریز قسط اول(ریال)

تاریخ و مبلغ واریز قسط دوم(ریال)

تاریخ و مبلغ واریز قسط آخر

375.216.900

254.000.000

15/09/1394

30/10/1394

زمان تحویل

35.000.000

35.000.000

46.216.900










بر این اساس به متقاضیان دو ماه برای پرداخت قسط‌های ۳.۵ میلیون تومانی اول و دوم مهلت داده شده است، اما نکته جالب توجه در اطلاعیه شرکت عمران مربوط به قسط سوم است. مطابق آنچه در جدول بالا قابل مشاهده است، شرکت عمران تاریخ واریز قسط ۴ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۶۹۰ تومانی را "زمان تحویل" اعلام کرده است.

این مسئله نشان می‌دهد بر خلاف اظهارات مسئولان مربوطه نمی‌توان خیلی به تحویل ۱۱ هزار مسکن مهر فاز ۱۱ در دی و بهمن امسال امیدوار بود. موضوعی که با واکنش برخی متقاضیان مسکن مهر مواجه شده است؛ «اگر شرکت عمران پردیس راست می‌گوید تاریخ تحویل را مشخص کنند، تا تاریخ تحویل مشخص نشود کسی پول -باقیمانده آورده را- پرداخت نمی‌کند.»

یکی دیگر از متقاضیان این‌گونه به اطلاعیه شرکت عمران پردیس واکنش نشان داد؛ « این‌بار تجربه ۳ سال پیش را تکرار نمی‌کنیم که آن همه پول بی زبان دادیم، هر وقت تاریخ تحویل -واحدها- را اعلام کرده و در این‌باره تضمین دادند، پول -باقیمانده آورده را- می‌دهیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *