شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آغاز ثبت‌نام نايب الزياره‌گرفتن حرم‌امام‌حسين

سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 454718
اجرای طرح «نايب الزياره» شهروندان در اربعين حسيني از ويژه برنامه‌های دهه چهارم «جلوه سوگ» آغاز شده و تا بیست‌ونهم آبان ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از شریان، افرادی که در اربعین در کربلا حضور دارند می‌توانند نایب الزیاره افرادی شوند که توانایی حضور در کربلا در روز اربعین را ندارند و پیش‌تر خود را معرفی کرده اند.

براین اساس معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تا بيست‌ونهم آبان ماه، آماده دريافت اسامی تمامی محبان و مشتاقان زيارت امام حسين(ع) و ياران با وفای ايشان در سراسر ايران است که بُعد مسافت و مشکلات ناشی از عدم رسيدن ايشان به کربلای معلی در اربعين حسينی و تجديد ميثاق با آن حضرت برايشان وجود ندارد.

شهروندان علاقه‌مند می‌توانند با ارسال نام و نام‌خانوادگی خود به سامانه پيامکی به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۴۷، به زائران پياده‌روی اربعين حسينی نيابت داده تا از جانب خود و يا بستگانشان (چه آنان که در قيد حياتند و چه آنانکه به رحمت ايزدی پيوسته اند) زيارت اربعين را در کربلای معلی به جا آورند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعلام اسامی مشتاقان از طريق بسته‌های نذری اربعين که در موکب علی ابن موسي الرضا(ع) در کربلا در اختيار زائران قرار خواهد گرفت، اين امکان را فراهم می‌کند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *