جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۱
۵

نوحه حماسی مطیعی با شعر بانوی بحرینی بازداشت شده+صوت

سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 454715
اربعین شهدای فاجعه منا در حالی سپری شد که هنوز قلب میلیون ها مسلمان و انسان آزاده، مالامال از درد و غصه است. آلامی که اقدامات و مواضع رژیم سعودی نه تنها مرهمی بر آن نشد، که بی کفایتی و سوءتدبیر کسانی که خود را خادم الحرمین می خوانند، چون نمک بر زخم آسیب دیدگان این فاجعه پاشیده شد. آل سعود که دستانش آلوده به خون بیگناهان در شام و بحرین و یمن است، اینبار جنایتی دیگر را رقم زد تا هزاران ضیوف الرحمن در لباس احرام، در طریق عبودیت حق، قربانی ددمنشی و حماقت مَشتی شاهزاده شوند.
نوحه حماسی مطیعی با شعر بانوی بحرینی بازداشت شده+صوت
به گزارش جهان، نوحه جدیدی که میثم مطیعی برای ایام اربعین امسال خوانده، یک نکته قابل توجه دارد و آن نام شاعرش است. «آیات القرمزی» بانوی مبارز بحرینی سراینده نوحه جدید مطیعی است. مطیعی سه ماه قبل نیز نوحه‌ای علیه داعش با شعر یک مبارز بحرینی خوانده بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جملی
جالب بود
ضمن تشکر؛
چطوری میشه این فیلم رو دانلود کرد؟
گزینه دانلود زیر پلیر
Netherlands
در این جنگ سطانی ، کسانی که دنیا را خریدند و مومنانی که آنرا فروختند ، کسانی که عاقبت را فروختند و پاک دلانی که آخرت را خریدند ، رو در رو در روز دوشن _ کاش من و شما نه از تماشکران عاشورا باشیم و نه با سپاه بزرگ پیروز در آن روز _ که بزرگی در کنار امام است.
یا حسین شهید(ع)
به داشتن برادری همچون مطیعی افتخار می کنم و احساس غرور دارم.