پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۲۰
موسوی لاری، عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان:

لاریجانی و ناطق وارد لیست ما شوند، سر مردم را کلاه گذاشته‌ایم

ناطق باید زمام اصولگرایان را به دست گیرد
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب: 454661
موسوی لاری در مصاحبه با اعتماد درباره این نظر که «حضور ناطق و لاریجانی در لیست اصلاح‌طلبان محلی از اعراب ندارد» گفت: اگر جریانی که رقیب ما است دارای این ویژگی‌ها باشد و بتواند مصالح ملی را به موقع تشخیص دهد، ما استقبال می‌کنیم اما این بدان معنا نیست که آنها به لیست ما بیایند و ما در لیست آنها برویم. با این کار سر مردم را کلاه گذاشته‌ایم.
لاریجانی و ناطق وارد لیست ما شوند، سر مردم را کلاه گذاشته‌ایم
به گزارش جهان به نقل از کیهان، عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان می‌گوید لاریجانی و ناطق در لیست ما قرار نخواهند گرفت بلکه باید زمام اصولگرایان را به دست بگیرند.

موسوی لاری در مصاحبه با اعتماد درباره این نظر که «حضور ناطق و لاریجانی در لیست اصلاح‌طلبان محلی از اعراب ندارد» گفت: این حرف‌ها را برخی ژورنالیست‌ها در رسانه‌ها می‌زنند. جریان اصلاح‌طلب ضمن احترام خاص به اصولگرایان عاقل و خردورز، آنها را به نوعی رقابت منطقی و عاقلانه دعوت می‌کند نه ائتلاف ریاکارانه و فرصت‌طلبانه.

وی می‌افزاید: ما برای آقای ناطق احترام قایلیم اما او را یک اصولگرای عاقل می‌دانیم نه اصلاح‌طلب. مطلوب ما این است که امثال آقای ناطق زمام امور اصولگرایان را به دست گیرند. کارکرد آقای لاریجانی را در مواجهه با مسائلی از قبیل برجام کاملا مثبت تلقی می‌کنیم. آقای لاریجانی در جریان برجام خیلی خوب، قوی و منطقی عمل کرد. این نشان می‌دهد که اگر جریانی که رقیب ما است دارای این ویژگی‌ها باشد و بتواند مصالح ملی را به موقع تشخیص دهد، ما استقبال می‌کنیم اما این بدان معنا نیست که آنها به لیست ما بیایند و ما در لیست آنها برویم. با این کار سر مردم را کلاه گذاشته‌ایم. این نه در شأن آن جریان است و نه در شأن ما. ما با چهره‌هایی نظیر آقای ناطق و لاریجانی رقابت می‌کنیم نه شراکت.

وزیر دولت اصلاحات همچنین گفته است: از آقای ناطق می‌خواهیم که زمام امور اصولگرایان را به دست بگیرد تا گرفتار افراط و تفریط نشوند. اگر آقای ناطق از هویت اصولگرایی خود فاصله بگیرد نمی‌تواند آنها را سامان دهد. باید در آن جمع باشد.

پیش از این عباس عبدی تاکید کرده بود آمدن ناطق به سمت ما چیزی به اصلاح‌طلبان اضافه نمی‌کند او باید همان طرف اصولگرایان بایستد و نقش خود را به خوبی ایفا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایا اصلاح طلبی داریم که واقعا به فکر منافع ملی باشد؟؟
"موسوی لاری در مصاحبه با اعتماد درباره این نظر که «حضور ناطق و لاریجانی در لیست اصلاح‌طلبان محلی از اعراب ندارد"
شما اول باید ببینید اجازه حضور پیدا میکنید؟
بعد ببینید میتوانید با این افراد ائتلاف کنید و به عبارت دیگر آدم حسابتان میکنند؟
بعد بیای محل اعراب پیدا کنید!!
تهرانی
Germany
صلاح مملکت خویش خسروان دانند. آقای موسوی لاری را چه به تعیین زمامدار برای اصولگرایان!!
ج س
جواب ناطق !
آی حقش است
آی حقش است
آی حقش است
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
امیر عباس
United States
اصولگرایی فقط یک نام نیست . اصولگرایی دارای شاخص های میباشد واصولگرا هم باید دارای ویزگیهای لازم که در شرایط فعلی علی لاریجانی و ناطق نوری این مشخصه را ندارند وبهتر این است باشگاه خود را تعویض وبالباس وارم اصلات بهمیدان بیایند وبعید می دانمدر ان تیم به بازی گرفته شوند
Iran, Islamic Republic of
حالا چرا این اصلاح طلبان سنگ ناطق را به سینه می زنند ناطق و لاریجارنی و... امتحان خود را پس داده اند وخرد جمعی مردم آزموده را دوباره آزمودن خطا میداند زیاد حرص نخورید ملت به آرامی همه چهره ها را رصد میکند
آقای لاری همه اصولگرایان عاقلو خردورز هستند این اصلاح طلبان هستند که احمقند و در میانشان شاید و آنهم شاید عاقلی پیدا بشود
Iran, Islamic Republic of
افراد با گرایش سیاسی ضد ملی و اصلاح طلب در راس امور اصولگرایان باشد آقایان اصلاح طلب راضی ترند زیرا اصولگراها با این درونیهای دیگر باور دچار تشتت آرا شده و به خود مشغول میشوند
عجب سرنوشتی!
دعوا سر نخواستنش است و احتمالا در قم هم جایی ندارد و در تهران هم سی ام و یا حتی...
ادبیاتتان نشان از فرهنگ کار حزبیتان را هویدا میکند،
همه ایرانی هستیم به همدیگر احترام بگذاریم
United States
حرف حساب جواب نداره. كاملا منطقي و درسته
سحر
Romania
طوری میگه اگر ناطق و لاریجانی اگر وارد لیست ما شوند سر مردم کلاه گذاشته ایم انگار تا حالا سر مردم کلاه نگذاشتند ... حضرات استاد کلاه سر مردم گذاشتن هستند و طوری حرف میزنند که انگار معصومند و به فکر مردم !
نواب حسینی
البته حرفش درسته شما نگاه کنید با کاری که لاریجانی کرد و وجهه خودشو از دست داد مطمئنن باعث پایین اومدن ارزش لیست اصلاحطلبان میشه
مگه تا حالا غیر از کلاه گذاشتن سر مردم کاری هم تنجام دادین؟؟؟مگه خاتمی و رای به موسوی و مجلس ششم و شورای اول تهران و....کلاه گشاد نبود؟
Romania
و اگر در لیست اصولگرایان باشند بیشتر سر مردم کلاه خواهد رفت
Romania
چه بخواهید و چه نخواهید باید در لیست اصلاح طلبان قرار بگیرند چون در میان اصولگرایان جایی ندارند
امید مدبر
با سلام
بابا ایول ببین کار اصول گراها به کجا رسیده که اصلاح طلبان میگویند ناطق باید جلوی افراط و تفریط آنها را بگیرد عزیز جان اگر شما عاقل بودید و معتدل که وقایع 18 تیر 78 و فتنه 88 رو براه نمیانداختید که دشمنان تحریم ها رو بر ملت تشدید کنند . بابا خیلی رو میخواد
سرور
به نظر نمی رسد حرف اشتباهی زده باشد.
اگر منظور از اصولگرا همان راست سنتی های مرید هاشمی رفسنجانی و یا به اسم رهروان و ... باشد ناطق نوری و علی لاریجانی از این طیف هستند و امثال موسوی لاری یا همان چپی های قدیمی اصلاح طلب به حساب می آیند.
البته برای کسانی که دم از اصولگرایی می زنند ننگ است که در رفتار و گفتار طوری عمل کرده اندکه موسوی لاری برای آنها تعیین تکلیف می‌کند.
شما سال ۸۸با اتهام تقلب وبعد ازان رای دادن در دو انتخاباتی که مجریان وناظرین انها یک دولت ویک نهاد بود.همچنین دعوت شخص ریس دولت اصلاحات از ناطق نوری برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری وهمینطور نامه تقدیر و تشکری که به احمدی نژاد بابت برگزاری انتخابات۹۲توسط همان ریس فتنه گرتان دادید.سر مردم راکلاه گذاشته اید!!!دیگر نیاز نیست سر مردم بی کلاه را شیره هم بمالید
مرده باد خوارجِ انقلاب اسلامى ⁉️
جنگ زرگرى. براى القا كردن اينكه مردم فكركنن اين دو رجالِ
وابسته به پدرخونده ( شيخِ خاطره ساز ). اصول گرا هستند!!!